SPV M3000 - pomocy

• 4 Odpowiedzi
  • 978 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline R@F

• 34
  • Sprzęt: Wizard, Kaiser, Magic ;)
SPV M3000 - pomocy
« dnia: Luty 17, 2006, 10:27:15 »
Witam. Na wstępie zaznaczę, że od poniedziałku szukałem i czytałem wiele postów, ale ciągle nie mogę znaleźć odpowiedzi na pewne pytania.
W moim poście z 13 lutego http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=30900&highlight= pytałem min. o przeglądanie stron wap. To mój pierwszy kontakt z pda i przyznaję, że jestem zielony. Korzystałem też z działu dla początkujących i dalej mam problemy z moim spv. Ale jak słusznie zauważył jeden z kolegów - forum jest po to żeby pomagać - liczę więc na pomoc.
1. WAP - chciałbym otworzyć np. stronę banku bph - dotychczas na tel. kom. wpisywałem www.bph.pl i ładowała mi się stronka wapowa - teraz jak zapewne się domyślacie ładuję mi się strona www banku. wap.interia.pl ładuje się tak jak powinno, ale juz wap.wpg.pl ładuje się jak www
Ponawiam więc moje pytanie - czy da się przeglądać zwykłe strony wap???
Czasami jest mi to potrzebne i dlatego zależy mi na zwykłym wapie. Jeśli tak to co mam źle ustawione?
2. MMS - ustawiłem i wszystko działa - pytanie - po odebraniu mms-a nie rozłącz mi sesji. Czy tak ma być czy coś trzeba zmienić w ustawieniach.
3. Mail - ustawiłem wszystko i niestety nie udaje mi się ściągnąć poczty. Wyskakuje komunikat, że nie można się zalogować do serwera. Próbowałem na róźnych kontach i zawsze to samo. W komórkach nie miałem z tym problemu (ostatnio używałem N 6680). Znam parametry kont i nic. Co mogę robić źle?
To tyle na początek  :) Pewnie to nie koniec moich potyczek z pda  :D
Pozdrawiam i liczę na odpowiedź.

*

Offline R@F

• 34
SPV M3000 - pomocy
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 17, 2006, 13:19:17 »
Hmm...widzę, że albo moje problemy są nie do rozwiązania, albo za bardzo się rozpisałem i nikt tego nie chce czytać :(
Dzięki za pomoc

*

Offline indian

• 823
Re: SPV M3000 - pomocy