PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Wizard => Wątek zaczęty przez: gumisrr w Lipiec 10, 2006, 12:43:55
-
Witam wszystkich. Mam pewien problem z Qtek-iem 9100 i proszę o pomoc.
Problem polega na tym że od pewnego czasu nie mogę wyłączyć alarmu. Mam ustawiony alarm (budzik) na jakąś godzinę. Kiedy przychodzi ta godzina alarm się włącza ale ja nie mogę go wyłączyć. Wcześniej pojawiał mi się przycisk "Dismiss" a teraz w ogóle go nie ma. Co z tym mogę zrobić?
-
tylko hard reset ja mialem podobny problem na skutek grzebania w moim wizardzie w windows i podmiany plikow mui na polskie. Calosc kiepsko dzialala i zdecydowalem sie powrocic do wersji EN. Wgralem spb sprite backup i problem z alarmem. Niestety tylko HR pomogl w moim przypadku nawet czyszczenie rejestru nie pomoglo
-
HR to znaczy wgranie od nowa oprogramowania. Z kąd je wziąc? Ja mam w tej chwili wersje angielska. A moze jest polska?
-
HR to nie jest instalacja od nowa oprogramowania. To zresetowanie urzadzenia, tak, ze wraca do ustawien defaultowych czyli fabrycznych. Jednym slowem znikaja wszelkie aplikacje, ktore sam zainstalowales, smsy, maile itp, zostaje "czysty" system jak przy pierwszym uruchomieniu.
-
gumisrr
Polska jest ale duzo starsza a ktora masz angielska? moze update pomoze...