PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Wizard => Wątek zaczęty przez: gumisrr w Lipiec 10, 2006, 12:43:55

Tytuł: Qtek 9100 i brak możliwości wyłączenia alarmu
Wiadomość wysłana przez: gumisrr w Lipiec 10, 2006, 12:43:55
Witam wszystkich. Mam pewien problem z Qtek-iem 9100 i proszę o pomoc.
Problem polega na tym że od pewnego czasu nie mogę wyłączyć alarmu. Mam ustawiony alarm (budzik) na jakąś godzinę. Kiedy przychodzi ta godzina alarm się włącza ale ja nie mogę go wyłączyć. Wcześniej pojawiał mi się przycisk "Dismiss" a teraz w ogóle go nie ma. Co z tym mogę zrobić?
Tytuł: Qtek 9100 i brak możliwości wyłączenia alarmu
Wiadomość wysłana przez: lukjod w Lipiec 10, 2006, 19:54:48
tylko hard reset ja mialem podobny problem na skutek grzebania w moim wizardzie w windows i podmiany plikow mui na polskie. Calosc kiepsko dzialala i zdecydowalem sie powrocic do wersji EN. Wgralem spb sprite backup i problem z alarmem. Niestety tylko HR pomogl w moim przypadku nawet czyszczenie rejestru nie pomoglo
Tytuł: Qtek 9100 i brak możliwości wyłączenia alarmu
Wiadomość wysłana przez: gumisrr w Lipiec 13, 2006, 00:32:23
HR to znaczy wgranie od nowa oprogramowania. Z kąd je wziąc? Ja mam w tej chwili wersje angielska. A moze jest polska?
Tytuł: Qtek 9100 i brak możliwości wyłączenia alarmu
Wiadomość wysłana przez: horde w Lipiec 13, 2006, 00:35:46
HR to nie jest instalacja od nowa oprogramowania. To zresetowanie urzadzenia, tak, ze wraca do ustawien defaultowych czyli fabrycznych. Jednym slowem znikaja wszelkie aplikacje, ktore sam zainstalowales, smsy, maile itp, zostaje  "czysty" system jak przy pierwszym uruchomieniu.
Tytuł: Qtek 9100 i brak możliwości wyłączenia alarmu
Wiadomość wysłana przez: OleYek w Lipiec 13, 2006, 01:40:40
gumisrr

Polska jest ale duzo starsza a ktora masz angielska? moze update pomoze...