PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Wizard => Wątek zaczęty przez: NoName_ w Sierpień 12, 2006, 13:02:28
-
Witam mam problem z moim MDA. Zakupiłem 2 tygodnie temu Vario w sieci ERA. Co jakieś dwa trzy dni wyłącza się sam i nie można go w żaden sposób włączyć. Reset rysikiem nie działa. Tylko wyjęcie i włożenie bateri powoduje ponowne odpalenie. Co to może być za problem.
Czy powinienem udać się do serwisu???? :wkurzony:
-
mysle ze tak bo masz gware i dopiero 3 tygodnie to nie zdazyles sie do niego przyzwyczaic :)
-
ja już się przyzwyczaiłem :proud: i to bardzo. więc jak mam im zanieść i 2 tygodnie ma leżeć u nich to mnie szlak trafia :wkurzony:
tym bardziej że nie kosztował 1 zł :terrified:
Pozdrawiam
-
zawiez sam do serwisu bedzie szybciej :)
-
ja już się przyzwyczaiłem :proud: i to bardzo. więc jak mam im zanieść i 2 tygodnie ma leżeć u nich to mnie szlak trafia :wkurzony:
tym bardziej że nie kosztował 1 zł :terrified:
Pozdrawiam
a serwis masz w jankach mi kiedys se p900 od reki zrobili
-
możesz mi podać dokładny adres, gdzie to jest :mysli:
pozdrawim
-
Glowny Autoryzowany Punkt Serwisowy
CRC CommunicAID so. z o. o.
Falencka 1B
05-090 Raszyn-Janki
+48(22)7034100
www.google.pl