M3000 problem z Htorch i torchbutton

• 2 Odpowiedzi
  • 562 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

M3000 problem z Htorch i torchbutton
« dnia: Maj 16, 2010, 11:35:56 »
jestem laikiem w win mobile więc proszę o trochę pokory mam htc wizarda z romem HTC_Wizard_6.1_21042_PLK_H3r2_G3&G4_safe_by_Ham3r , który sam wgrałem. wyszukałem na necie dwa programy do uruchomienia naszej diody led jako latarki, lecz mam pewne problemy z nimi .Otóż:
przy torchbutton wywala mi na zmianę brak pliku HTCCamera1.dll lub "nie można otworzyć pliku "TorchButton". Albo nie został podpisany przy użyciu zaufanego certyfikatu, albo nie można znaleźć jednego z jego składników. jeśli problem wstępuje nadal, spróbuj ponownie zainstalować lub przywrócić ten plik". i kaplica...

a natomiast w hTorch:
"W hTorch.exe wystąpił nieoczekiwany błąd. Kliknij przycisk zakończ, a następnie ponownie uruchom program lub kliknij przycisk szczegóły, aby uzyskać więcej informacji.

Error finding the DLL or the 'Camera_Init' entry point: Nie można odnaleźć biblioteki DLL PInvoke 'HTCCamera1.dll'.

jak dam szczegóły to wyświetla się mi:
w
TorchButtonLib.FlashlightControl.Initialze()
w
TorchButtonLib.FlashlightControl..ctor()
w
TorchButtonLib.FlashlightControl.get_Instance()
w hTorch.hTorch.From1_Load(object sender, EventArgs e)
w
System.Windows.Froms.From.OnLoad(EventArgs e)
w
System.Windows.Froms.From._SetVisibleNotify(Boolea n fVis)
w
System.Windows.Froms.Control.set_Visible(Boolean value)
w
System.Windows.Froms.Application.Run(From fm)
w hTorch.hTorch.Main()

i nie wiem co zrobić... ,a któraś z tych aplikacji by mi się przydała proszę o pomoc

*

Offline Antej

• Ekspert HTC Blueangel
  • 3005
Odp: M3000 problem z Htorch i torchbutton
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 16, 2010, 11:56:49 »
1. Dioda ma przeznaczenie do krotkiego dziala, bedziesznia dlugo swiecil to spalisz cos lub stopisz
2. nie wystarcza Ci funkcja wlaczania diody w aparacie?