Pomocy na maxa spv m3000 !!!

• 8 Odpowiedzi
  • 670 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Październik 14, 2006, 15:09:56 »
Mam bardzo wielką proźbe . Mam spv m3000 . Bardzo prosze o dokładny wręcz bardzo dokładny opis zmiany romu przez awizarda . Ściągniecie cida itd. Siedze już od paru dni ale nic mi nie wychodzi latam po wszystkich opisach szukam i nic . Znalazłem jeden opis ale nic z niego nie moge wywnioskowac w tej sprawie jestem total laikiem (http://mobile.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=28466&postdays=0&postorder=asc&start=0 )Wogóle coś zmieniałem , wgrywałem jakiegoś aku 3.2 i zpierniczyło mi się oprogramowanie fona. Wogóle nie moge odbierać ani wysyłac MMs-ów . Zniknoł mi program do tego . Jednym słowem kopa. A chciał bym znowu mieć pełnego windowsa 5.0 może być i po angielsku byle zeby wszystko było . Bardzo was proszę pomocy !!! Prosze o opis tutaj lub na meyla wadowsky@poczta.onet.pl. Szięki z góry i pozdrawiam .

« Odpowiedź #1 dnia: Październik 14, 2006, 15:22:57 »
Oby ten post był przestrogą dla następnych.
Jeśli niewiesz jak cos się robi to poczytaj. Jeśli poczytałeś i dalej nic z tego niewiesz to daj sobie spokój, po co ci problemy.
Wydawać by się mogło że wystarczy odpalić plik exe i po sprawie.
Niestety tak nie jest.
Dokładne instrukcje w formacie doc (winter, word) znajdują się w romach Ell oprucz aku 3.2 :P
Caba z mms zanjdziesz na www.molski.biz

Według mnie temat do zamknięcia i przyklejenia ku przestrodze, chodź przyklejanie może mijać się z celem bo i tak najpierw flashują a puźniej czytają :P

Pozdrawiam

Owy redme z romów by ell w formacie doc w wersji angielskiej i przepuszczone przez EnglishTranslator, czyli kali iść kali jeść, ale po polsku.
http://rapidshare.de/files/36709808/REDME_FLASH_WIZARD.rar.html

*

mobi_one

« Odpowiedź #2 dnia: Październik 14, 2006, 15:40:32 »