Multimedia w Qtek 9100/m 3000/ htc wizard

• 16 Odpowiedzi
  • 1277 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Marzec 18, 2006, 13:53:47 »
Witam
Jestem komplentym laikiem w sprawach pocketów <- podkreslam to wyraznie.

Chce kupic Qteka 9100 (albo SE P910). Jednak w tym temacie skupie sie na qteku. Wiem, ze jest to swietny telefon do funkcji biurowych -> po to zostal zreszta stworzony, ale poniewaz jestem mlodym czlowiekiem to interesuja mnie takze multimedia:) Wiem , że mp3 odtwarza dobrze. Natomiast nasluchalem sie i naczytalem wielu opinii na temat niemożnosci odtwarzania filmów na tym modelu ,a tym bardziej grania.
Proszę was użytkowników -> Doradzcie ! i wyrazcie swoja opinie
Czy da sie na tym fonie ogladac film ( bez lub z podkrecaniem...) ?
i czy da sie grac ? ( powiedzmy w takie gry jak AOE , doom , legacy? czy jest to plynna gra? Slyszalem, że w FPP nie da rady bo sie wszystko muli.., :( Chce miec funkcjonalny telefon , z rozbudowanymi aplikacjami biurowymi, ale takze sluzacy poniekad do rozrywki.

Pozrawiam was serdecznie i mam nadzieje, że mój post spotka sie z duzym odezwem i waszą Pomocą[/url]

*

Offline khak

• 768
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 18, 2006, 14:43:14 »
Da sie ogladac filmy ,bez i z podkreceniem  :)

W kwestii  mulitimediow w Qteku,  zostalo juz na forum doslownie wszystko opisane i omowione , przejrzyj forum. Jest takze obszerny test Q .

*

Offline mos84

• **
  • 155
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 18, 2006, 14:44:18 »
Po pierwsze - zastanów się czy nie lepiej kupić SPV M3000 - to jest to samo co Qtek 9100 tylko pod inną nazwą, a jest pare stówek tańszy, bo wyszedł w Orange -> Allegro. Co do filmów to oczywiście, że da się oglądać - przy podkręconym procku do np. 252 MHz nawet bardzo dynamiczny i wysokiej jakości film działa płynnie bez zacięć, ale film można oczywiście tak przerobić, żeby dało się spokojnie oglądać bez OC. Co do gier to nie mam pojęcia - nie gram, ale o doom'ie na PPC nie słyszałem.