PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Wizard => Wątek zaczęty przez: mitek w Wrzesień 08, 2007, 15:35:25
-
Czesc
Jakiś czas temu usunołem simlocka z mda vario czy teraz jak oddam go na gwarancje mogą mi odmówić jesli simlock jest usunięty? wraz z simlockiem usunołem blokade zmiany oprogramowania ale oprogramowanie jest nadal z ery.
jesli jest potrzebny simlock przy reklamowaniu to gdzi znajde jakies info o jego zakładaniu bo przy pomocy szukaj na forum raczej nic niema...
Musze oddac na gwarancje vario bo czasami jak z wchodze na jasny ekran (np do smsów albo spisu kontaktów) na ekranie pokazują mi sie paski i zanika obraz wystarczy mignac guzikiem wloncz wyloncz i wszystko gra no ale zaraz tosamo... dziwna sprawa ze dzieje sie tak tylko przy zamknietej klawiaturce jak jest otwarta nie zdarzylo mi sie cos takiego.
moze to jakas tasiemka albo cos latwego do naprawy. ktos sie z tym spotkal albo wie co zrobic?
-
To bardzo często występujący problem. Problemem jest taśma podłączona do ekranu. Wymiana takiej taśmy ok. 100 - 150 zł.
-
Zdjęcie SIMLocka nie powoduje utraty gwarancji, jesli nie było przyczyną awarii
I było z milion razy o tym na forum :| :mad:
-
a usunięcie tych blokad dotyczących zmiany oprogramowania?
Napisane: Wrzesień 08, 2007, 15:51:47
to juz drugi raz padła mi ta tasiemka ;-/
mozena je gdzies dostac maja jakas fachową nazwe lub oznaczenie?
-
Panowie, co do tasiemki to już problem rozwiązany.
Poczytajcie troche inne działy. Rozwiązanie problemu podałem już jakiś czas temu
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=77312.0 (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=77312.0)
-
To nie jest rozwiązanie problemu, lecz jego ominięcie i wymaga rozkręcenie obudowy, czyli utratę resztki gwarancji.
Zdjęcie simlocka i cid nie powinno sprawiać problemu, jedynie kiedy policzą sobie za usługę to jest kiedy zmienisz oprogramowanie (warunek gwarancji). Jednak dla pewności proponuje upewnić się dzwoniąc do autoryzowanego serwisu naprawy.
-
jedynie kiedy policzą sobie za usługę to jest kiedy zmienisz oprogramowanie (warunek gwarancji). Jednak dla pewności proponuje upewnić się dzwoniąc do autoryzowanego serwisu naprawy.
no zadzwoń i jeszcze podaj numer IMEI co by wiedzieli, kogo mają skasowac za usługę.
Ja oddawalem wiza kilka razy i zawsze ze zdjetym lockiem. kolo tylko zapytal przy przyjmowaniu czy byl zdjety i na tym sie skonczylo (oczywiscie powiedzialem, że nie) Co do cid to jak nie ma potrzeby to nikt tego nie sprawdza. A jak oddajesz do reklamacji to na dokumencie potwierdzającym przyjęcie do reklamacji powinien być zapis o kosztach naprawy, jezeli nie ma to musza ci wpisać (jak oddajesz w salonie ery to nedzie napewno) i bez twojej zgody nie moga wykonac odpłatnej naprawy. Kilenta o takej naprawie zawsze muszą poinformować i ustalić z nim szczegóły.
I jeszcze jedno "Młode wilki" oglądałeś ?? tam jak jechali pociągiem do to "Cichy" wypowiadał święte słowa: "...nigdy do niczego sie nie porzyznawaj."
-
B)
-
jedynie kiedy policzą sobie za usługę to jest kiedy zmienisz oprogramowanie (warunek gwarancji). Jednak dla pewności proponuje upewnić się dzwoniąc do autoryzowanego serwisu naprawy.
no zadzwoń i jeszcze podaj numer IMEI co by wiedzieli, kogo mają skasowac za usługę.
Nie powinni pytać się ciebie o numer IMEI, a nawet jeżeli spytają to po protu wystarczy odmówić jego podania. Proste? Przecież nie zmuszam go do stawienia się w sytuacji bez wyjścia, tylko aby spytał się w pewnym źródle informacji, bo tylko tam podadzą mu pewną informację.
Odnośnie tych słów, muszę się zgodzić, należy udawać bardzo ździwionego, bo przecież ty nie miałeś potrzeby zdejmowania tych blokad, skoro masz kartę Ery i jej standardowe oprogramowanie.