M3000 i WisBar WAD 1.3.0.5

• 8 Odpowiedzi
  • 931 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline simonama

• 7
  • Snowboard PocketPC = FreeDom
  • Sprzęt: htc wizard + gps nokia  ;-]
M3000 i WisBar WAD 1.3.0.5
« dnia: Czerwiec 30, 2008, 08:58:39 »
MAma taki problem, jestem troche laikiem więc prosze o pomoc. Zainstalowałem ten program i mam taki theame czyli skórke visty. Chciałbym się dowiedzieć jak mam ten theme przez WAD zainstalować. Czytałem na tym forum ze trzeba cos do themes wstawić ten plik z jakims rozszerzeniem skin, Ja mam w zipie z 6 folderów z różnymi nazawami i w jedeyn sa jakies wlasnie rozszerzenia skin. Wziaołem ten folder jedenze skinami i przeniosłenm do moje urzadzenie/themes/deteskop odpaliłem WAD i w themes manager byl jakis nowy skin dałem nie wiem czy dobrze zeby on był ale NIC SIE NIE ZMIENIŁO. Prosze wytłumaczcie moi tak prosto i gruntownie jak mam to zrobić zeby zainstalować theme przez WAD.
Z góry dzieki . :)

*

Offline Sainti

• 389
    • Mój sieciowy kącik
  • Sprzęt: HTC Mozart
Odp: M3000 i WisBar WAD 1.3.0.5
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 30, 2008, 09:24:45 »
Wydaje mi się, że zrobiłeś to poprawnie. Może wrzuciłeś skin do Wisbara Advance (nie Desktop) lub innego programu? Sprawdź przeglądarką grafiki co znajduje się w tym folderze. Teraz nie jestem w stanie zrobić instrukcji krok po kroku (nie mam WADa), ale tutaj to zrobiłem (pewnie to znalazłeś).

*

Offline simonama

• 7
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 30, 2008, 12:25:21 »
To jak bedziesz miał czas to prosze zrób takie cosik bo sie przyda nie tylko mnei zapewne ;]

*

Offline Sainti

• 389
    • Mój sieciowy kącik
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 30, 2008, 15:04:16 »
Myślę, że niewiele nowego to wniesie, ale spróbuje. Łatwiej byłoby z dokładnie takim themem jaki chcesz, ale metoda jest uniwersalna.

0. Zakładam, że Wisbar Advance Desktop w wersji 1.3.x.x jest zainstalowany i użytkownik ma pewne podstawy w obsłudze pocketa.