PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Wizard => Wątek zaczęty przez: jawer1 w Wrzesień 11, 2007, 16:16:11

Tytuł: BIG problem Qtec 9100 - proszę o pomoc !!!
Wiadomość wysłana przez: jawer1 w Wrzesień 11, 2007, 16:16:11
Witam, pomóżcie.

Zainstalowałem aplikację biznesową (sprzedaż mobilna) na moim Qteku w pamięci głównej. Niestety po kilku godzinach użytkowania Qtek zawiesił mi się. Po resecie mam ekran powitalny ERY i nic dalej się nie dzieje. Gdy naciskam przycisk aparatu i power, to pojawia się ekran do instalacji, ale też nic się nie dzieje.
Co mogę zrobić, aby chociaż zresetować go i zainstalować ponownie Windowsa 5.0.

Bardzo proszę o POMOC !!!

Pozdrawiam

jawer1
Tytuł: Odp: BIG problem Qtec 9100 - proszę o pomoc !!!
Wiadomość wysłana przez: OleYek w Wrzesień 11, 2007, 16:23:42
Nic sie ponownie nie instaluje. Zrob Hard Reset. Jak to zrobic znajdziesz w FAQ w dziale Wizarda.
Tytuł: Odp: BIG problem Qtec 9100 - proszę o pomoc !!!
Wiadomość wysłana przez: jawer1 w Wrzesień 11, 2007, 16:56:31
Wielkie DZIĘKI

Pozdrawiam

jawer1