Wizard po serwisie

  • 46 Odpowiedzi
  • 4688 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline maskon

  • **
  • 123
  • Sprzęt: Z1, One, Tablet Z
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 17, 2007, 10:59:16 »
Mialem na mysli czy jest to w jakimś centrum handlowym (w jankach jest tego od cholery).....

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 17, 2007, 11:39:57 »
nie za najwiekszym skrzyzowaniem 50m, kolo stacji bezynowej jadac w strone 100licy w prawo
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

*

Offline Mcgiver

  • ***
  • 382
    • http://www.Maxi-PDA.prv.pl
  • Sprzęt: Acer N311 WM6.1
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 20, 2007, 13:33:59 »
Witam!
mam takie pytanie: czy do SPV M3000 zakupionego w salonie Orange dawana jest "Karta Gwarancyjna"?

Muszę oddać SPV do serwisu, a w salonie chcą odemnie w Kartę Gwarancyjną.
Ja mam tylko Fakturę Vat!
Polecam:

*

Offline may

  • ******
  • 2541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic, HTC Sensation
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 20, 2007, 13:42:52 »
Ocenzurowano - protest
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2007, 23:44:57 wysłana przez may »
Po trupach, po trupach...do celu...na Wawelu
  


*

Offline Mcgiver

  • ***
  • 382
    • http://www.Maxi-PDA.prv.pl
  • Sprzęt: Acer N311 WM6.1
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 20, 2007, 13:54:53 »
no właśnie!
Sprzedałem SPV M3000 jakieś 8 miesięcy temu i teraz kupiec do mnie pisze ze potrzebuje karty gwarancyjnej.
Tłumacze że takiej nie ma do SPV M3000  on twierdzi że jest bo tak w salonie mówią.
Byłem dzisiaj w salonie Orange w mojej miejscowości i też mówią ze potrzebna jest Karta gwarancyjna.
Ja na to ze nie dostałem podczas zakupu, oni na to że musiałem i mogą przyjąć SPV ale możliwe że będę musiał zapłacić za naprawę.

Zadzwonię jeszcze do BOK.
P.S. a może ktoś się spotkał z czyś takim, jak klawiaturę mam wysuniętą to ekran dotykowy działa, jak ją zamknę to ekran dotykowy przestaje działać.
Nie reaguje na dotknięcie rysikiem.
Pozdrawiam
Polecam:

*

Offline KeriM36

  • ****
  • 809
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.klos.net.pl
  • Sprzęt: Nokia E66 i powrót do MDA Compact 3
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 20, 2007, 14:58:46 »
albo soft sie zwiesil (tak wiec proponuje hr)

albo najzwyczajniej w swiecie tasma, ale to sa tylko moje domysly bo z taka usterka sie jeszcze nie spotkalem

pozdrawiam
KeriM

*

Offline Koso

  • 49
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 20, 2007, 20:12:34 »
Kupiłem swojego SPV 3M000 po atrakcyjnej cenie na allegro, ale dostałem do niego tylko paragon. Czy to znaczy że nie mam gwarancji? :worried:

*

Offline azmo

  • ***
  • 424
  • Płeć: Mężczyzna
    • szymtech.pl
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 20, 2007, 21:02:25 »
a czy ten paragon jest wystawiony przez operatora ? gwarantem jest podmiot wystawiajacy paragon :) no i oczywiscie gwarancja to 24 miesiace od dnia zakupu jesli kupiles nowy telefon
Sprzęt: HTC TP2, TyTN II, Toshiba G900, SPV m650, Xda Exec + TomTom MkII, SPV M3000, Acer n35, Motka A920

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 20, 2007, 22:49:22 »
w orange nie dawali kart, ja nie mialem.
w serwisie przedstawilem fakture zakupu
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

*

Offline asiek120

  • ***
  • 294
  • Sprzęt: htc wizard, dekoder polsatu, młotek, kombinerki  i 2 śrubokręty
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 20, 2007, 23:52:41 »
Bardzo ciekawy jest ten temat ale niestety serwis CRC sie popsuł. najprawdopodobniej bylo zbyt duzo reklamacji schodzącej farby i nie sa juz tak chetni do wymiany korpusu. Co lepsze u mnie wymienili sprzet na nowy a w gwarancje wpisali wymiane plyty glownej i upieraja sie ze reszta jest stara ::D
=====================

ipl 3.08
spl 3.08
GSM 2.71.11
ROM WM6 NBD 9.2

Dlaczego zoki juz nie gotuje ??

*

Offline Koso

  • 49
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 21, 2007, 12:23:21 »
Kupiłem swojego SPV na allegro. Był już używany trochę używany, ale zostało mi jeszcze 20 miesięcy gwarancji. Dostałem do niego jedynie paragon i te inne papierki, jak instrukcja startowa. Czyli jak mi się cos sypnie i zaniosę go do Orange z tym świstkiem to muszą mi go przyjąć?

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 21, 2007, 13:28:43 »
gwary masz 12 misiecy  :))
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

*

mobi_one

Wizard po serwisie
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 21, 2007, 17:05:42 »
co by juz wiecej nie mieszac z z ta gwarancja, podaje linka do oryginalnej karteczki, ktora dostalem razem ze swoim spv m3000 [Wizard]
moze ona rozjasni troche problem rekojmi, gwarancji i niezgodnosci towaru z umowa.

http://www.syndykat.pl/orange/wizard.gif

*

Offline Novac

  • *
  • 82
    • hotgorzow.pl Puby Dyskoteki Restauracje Pizzerie Kebap Kawiarnie
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 15, 2007, 19:18:22 »
Witam.

To mój pierwszy post ale forum obserwuje już od pół roku i czytam wszystko uważnie.
Do napisania tego postu zmusiła mnie sytuacja w jakiej postawił mnie serwis w jankach.

Otóż chciałem wymienić na gwarancji łuszczącą się farbe z obudowy oraz wyświetlacz w którym przepalił się pixel.

W tej chwili już wiem że nie zrobią mi tego za darmo chociaż na tą decyzję musiałem czekać ponad dwa tygodnie i to dopiero po moim telefonie kiedy to zapytałem się co się dzieje że wciąż nie mam tego telefonu.

W chwili obecnej CRC powiedziało że wymieni mi obudowę i wyświetlacz jeżeli podam chociaż jeden przykład takiej wymiany w ich serwisie na tym Pocket PC( SPV M 3000) czyli podam numer imei.
I tutaj moja wielka prośba proszę osoby którym wymienili jedną albo drugą rzecz na gwarancji o wysłanie mi wiadomość prywatną bądź emaila z numerem imei takiego telefonu który został tam naprawiony.
Przysięgam że nie potrzebuję do żadnych innych celów tego numeru i nigdy wiecej nigdzie go nie wykorzystam tylko w tej jednej sytuacji z CRC.

Dziękuję z góry dobrym ludzią którzy wspomogą mnie w walce z CRC.

Pozdrawiam.

EDIT: Remulus wielkie dzięki za poświecony czas.

*

Offline simon.jg

  • Ekspert FS z GSM
  • ***
  • 416
  • Miasto: Ruda Śląska
  • Sprzęt: Motorola MOTOLUXE XT615
Wizard po serwisie
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 17, 2007, 20:30:01 »
Cytat: "maskon"
A mógłby ktos dokładniej napisać o lokalizacji tego serwisu w Jankach?



CRC CommunicAID Sp. z o.o.
Janki, ul. Falencka 1B
05-090 Raszyn



www.crc-polska.com/pl/
Nokia N-GAGE, O2 XDA Exec, FSC Pocket LOOX T830, HP iPAQ 914c

*

Offline PPyrek

  • 11
  • Sprzęt: HTC Wizard -> Nokia E51 -> Samsung i900 OMNIA
Odp: Wizard po serwisie
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 26, 2007, 11:39:40 »
Mam pytanko czy w ostatnim czasie oddawał ktoś wizarda do serwisu CRC w Jankach?? Jeśli tak to czy go "odnowili"??

*

Offline swistak87

  • ***
  • 345
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Motorola Milestone
Odp: Wizard po serwisie
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 26, 2007, 11:59:04 »
Ja oddawałem jakieś dwa miesiące temu na wymianę taśmy, urwanej anteny, uszkodzonego wyświetlacza, luxnego rysika, i czegoś tam jeszcze.
Zrobili tego samego dnia co przyjęli, działa bez zarzutu do dziś.
Pozdrawiam,
Świstak