HTC HD7 - serwis regenersis

  • 2 Odpowiedzi
  • 7460 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline dachu02

  • *
  • 78
    • windows phone
  • Sprzęt: htc hd7
HTC HD7 - serwis regenersis
« dnia: Czerwiec 29, 2011, 10:07:10 »
witajcie
przytrafił się mojemu HD7 nastepujący przypadek, opisany tu - http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=896104&page=5
a mianowicie zmienił się tryb połączenia do PC z Zune na modem, odinstalowałem aplikacje i mam teraz problem bo nie mogę sie połączyć z kompem do Zune

Pisałem do MS w tej sprawie i kazali oddac telefon do serwisu, tak tez zrobiłem, ale mośki z regenersis nie widza chyba co to Zune i do czego to jest. w sumie to sie im nie dziwie to pewnie szkolenia z urządzeń z WP7 nie mieli:)

odesłali mi telefon i powiedzeli ze jest wszystko ok.
Dzwoniłem do obsługi klienta i chciałem zeby mnie przełączli do jakiegos technika to mu wytłumacze o co biega i beda może mogli mi pomóc, ale niestety koleś mnie spławił i powiedział ze nie prowadzą infolini technicznej. Podał mi tylko jakiegos mala do techników ale nikt niestety nie odpowiada od kilku dni.

Co moge jeszcze zrobić w tej sprawie, macie jakies doświadczenie w regenersis, słyszałem ze nie są za bardzo pomocni ale przydałoby się zeby telefon działał:)
windows phone 7

Odp: HTC HD7 - serwis regenersis
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 10, 2011, 19:42:03 »
No regeneris to kiepska firma kupilem mojego hd7 w singapurze a oni chcieli mnie kasowac za naprawe to ich olalem ale na szczescie jakos sobie poradzilem sam moze ktos na forum ci pomoze :)

Odp: HTC HD7 - serwis regenersis
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 29, 2011, 17:20:01 »
hey

ja zakupiłem HD7 w Euro RTV AGd wszystko działało fajnie do czasu.
Nagle jakoś bez przyczyny pojawił się problem z synchronizacja z Zune :/ znany problem niestety. utrata danych bo synchronizacja nie poszła, problem z znikającym audio w czasie próby wykonania telefonu, potem znikający zasięg w centrum warszawy.Pomagało wyjęcie baterii i ponowne uruchomienie.
 Cofnąłem system do hardrest i oddałem w euro to była połowa lipca.
 Po dwóch tygodniach telefon wraca do mnie z serwisu regenersis. Okazuje się że wgrali nowe oprogramowanie [przed awarią Zune tez wgrałem aktualizacje] włączam telefon ładuje używam 18 h i co nagle brak sygnału audio i nie można wykonać połączenia, słychać cisze telefon nie dzwoni.
 Zgłaszam się już bezpośrednio do Regenersis jest 1 sierpnia, mówią że mam wpisać w formularzu reklamacje i opisać problem. Zrobiłem tak 8 sierpnia dzwoni do mnie konsultantka że właściwie o co chodzi z tym smartphonem....
No to ja jej czytam z kompa szczegółowo to co powinna miec przed nosem :/ ona koniec końców mówi że nie mogą zrobić expertyzy [brak uprawnień] ale że ponoć technicy mogą naprawić. na co ja jej mówię ale czy będę miał opis naprawy etc. Ona tak opis będzie i podzespoły wymienione tez będą i jakie. No to ja mówię okay proszę naprawiać.
29.08.2011 telefon w naprawie serwisowej, także ciagle czekam :] i chyba sprzedam go i kupie sensation albo pro7 :mrgreen: