Kompletny LAIK prosi o POMOC!!!

• 18 Odpowiedzi
  • 1589 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Jabco

• 31
  • Sprzęt: MDA Compact IV
« dnia: Listopad 05, 2004, 12:36:12 »
Witam wszystkich jako nowy Forumowicz!
Od wczoraj jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem nowego MDA I T-mobile wersja 4.20.1081 (build 13100), procesor ARM SA 1110, 64 MB.
Niestety sprzęt posiada niemiecką lokalizację i nic nie mogę pokapować. Starałem się przeszukać archiwum forum w celzu zdobycia jakiś informacji odnośnie możliwości wgrania polskiej lokalizacji, ale niestety nadal jestem zielony. Nie wiem też gdzie szukać działu dla początkujących.
Bardzo proszę "forumowych wyjadaczy" o wyrozumiałość i udzielenie informacji czy i gdzie mogę namierzyć polską lokalizację i co najważniejsze jak ją bezpiecznie zainstalować.
Nie wiem także, czy telefon posiada blokadę simlock i jak to sprawdzić, bo po włożeniu karty SIM pojawiają się niemieckie komunikaty, których kompletnie nie rozumiem. Pojawiło się co prawda, jakieś menu rozwijane, ale wybrać można było tylko T-mobile i T-mobile 2. Czy to znaczy, że telefon ma simlocka? Jak go można w takim razie bezpiecznie usunąć i gdzie?
Dzwoniłem do Kolesia w salonie Ery, który obiecał podesłać instrukcję PL w pdf., a po lokalizację odesłał na www.pocketpage.pl ale strona okazała się nieaktywna.
Bardzo proszę o pomoc

« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 05, 2004, 12:47:01 »
lokalizacja polska dostępna jest prawdopodobnie w Media Office.

Jezeli chodzi o simlocka to można go bezpiecznie ściągnąć za pomocą narzędzi dostępnych na xda-developers.com

*

Offline Jabco

• 31
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 05, 2004, 13:01:32 »
Dzięki, ale jako kompletnemu laikowi, komletnie nic mi to nie mówi.

[Dodano: 2004-11-05 13:13:30]
Znalazłem dział dla początkujących, może tam znajdę odpowiedź

[Dodano: 2004-11-05 13:37:01]
Niestety kicha, nic nie znalazłem

*

Offline darekkot

• 705
  • Sprzęt: Acer n311,HTC Touch Pro