Pomocy - vox nie działa po zmianie ROMu

  • 5 Odpowiedzi
  • 1010 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pomocy - vox nie działa po zmianie ROMu
« dnia: Luty 16, 2009, 16:24:41 »
Witam mam pytanie odnośnie HTC/SPV s710 oddałem telefon do serwisu bo zmieniałem soft i niestety tak zamotałem sprawę ze telefon się włączał zawibrował i gasł. Koleś w serwisie powiedział  ze postawi mi na nogi ale nie daje gwarancji ze przy próbie połączenia się z netem nie ściągnie czegoś co wykryje ze system jest piracki i ze znowu mi się to nie zrobi. Mówił ze wywaliłem protokoły jakieś przy zmianie softu. Czy to możliwe ze tak będzie się robić i czy jest jakiś sposób na to? Co o tym myślicie
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2009, 21:03:22 wysłana przez revanmj »

*

Offline revanmj

  • *****
  • 3203
  • Płeć: Mężczyzna
  • PW to nie support.
    • revanmj's home place
  • Sprzęt: Galaxy Nexus, Desire Z, iPad, iPod touch
Odp: PoMocY , Rady pliss
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2009, 16:46:11 »
Na Windows Mobile nie ma softu, który sprawdzałby legalność systemu operacyjnego. Wątpię, żebyś "wywalił, protokoły" przy zmianie softu. Po samym pomyśle sprawdzania legalności WM sądzę, że owy serwisant nie ma wielkiego pojęcia o sprzęcie z WM.
« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2009, 16:48:04 wysłana przez revanmj »
Galaxy Nexus: Shiny ROM 4.4.4
iPad Air: iOS 7.1 | iPod touch 4: iOS 6.1 JB
Lumia 520: Windows Phone 8.1 Update 1
Google+

*

Offline radzio0908

  • *
  • 60
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SPV E650, SE c702 jako navi:)
Odp: PoMocY , Rady pliss
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2009, 19:18:56 »
Dokładnie WM to jest system nie soft więc bym na taki serwis uważał

Odp: PoMocY , Rady pliss
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 16, 2009, 22:50:44 »
Przepraszam wkradł sie tam błąd chodziło o usuniecie certyfikatu ale nie wiem czy to możliwe. I jeszcze pytanie czy myślicie ze jak nagra ten nie oryginalny ROM to znowu może mi się zwalić system jeżeli tak to jak temu zaradzić ?

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: PoMocY , Rady pliss
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 17, 2009, 07:04:33 »
na przyszłość - pisz w temacie czego dotyczy problem

*

Offline radzio0908

  • *
  • 60
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SPV E650, SE c702 jako navi:)
Odp: PoMocY , Rady pliss
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 17, 2009, 10:53:30 »
Spróbuj wejść do BL jak się uda stawiaj system od nowa ale pierw spróbuj zrobić HR czasem po stawianiu nowego systemu pomaga. jak pisał revanmj nie sprawdza legalności czy coś podobnego.