Notyfikacja powodująca zawieszenie urządzenia

  • 11 Odpowiedzi
  • 722 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline blady.bb

  • ****
  • 720
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Universal, HTC Leo
Notyfikacja powodująca zawieszenie urządzenia
« dnia: Maj 29, 2009, 21:59:21 »
Przeszukałem podforum Uniego i nic nie znalazłem. Spotkał się już ktoś z problemem zawieszania urządzenia po notyfikacji połączenia przychodzącego? Często jest tak, że jak ktoś do mnie zadzwoni Uni się wiesza.
HTC Universal [G3]
Radio: 1.17.00
ROM: Tomal v8.81 Regular (64MB device) WM6.1 - Hybrid Build: 21042.1.6.0
MiniSMS

*

Offline re_

  • *****
  • 4165
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S2, Galaxy Tab 10,1", i5800, Nokia E6
Odp: Notyfikacja powodująca zawieszenie urządzenia
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 29, 2009, 23:18:55 »
wylacz dynamiczna zmiane taktowania procka :)

*

Offline blady.bb

  • ****
  • 720
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Universal, HTC Leo
Odp: Notyfikacja powodująca zawieszenie urządzenia
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 30, 2009, 00:05:27 »
Wielkie dzięki za konkretną odpowiedź. Mam nadzieje, że pomoże. Tak na marginesie to procesor nadal bedzie podkręcony?
HTC Universal [G3]
Radio: 1.17.00
ROM: Tomal v8.81 Regular (64MB device) WM6.1 - Hybrid Build: 21042.1.6.0
MiniSMS

*

Offline re_

  • *****
  • 4165
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S2, Galaxy Tab 10,1", i5800, Nokia E6
Odp: Notyfikacja powodująca zawieszenie urządzenia
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 30, 2009, 00:46:11 »
to juz zalezy jak ustawisz. nie jestem pewien czy to pomoze na 100% ale u mnie dynamiczne taktowanie powodowalo okresowo zwieszki przy nadchodzacym polaczeniu na universalu

*

Offline Rabbit_bb

  • ****
  • 641
  • Płeć: Mężczyzna
  • Każda chwila to kolejna szansa...
  • Sprzęt: HTC Universal + Motorola Defy
Odp: Notyfikacja powodująca zawieszenie urządzenia
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 01, 2009, 13:06:12 »
Nie, wtedy nie będzie podkręcony. Jeżeli to nie pomoże to czy przypadkiem nie instalowałeś jakiś skórek na dialera? Bo przez to ja miałem kiedyś zwiechy.
HTC Universal [G3] | Motorola Defy
Radio: 1.17.00          | Android: CM7
ROM: WM 6.1

*

Offline blady.bb

  • ****
  • 720
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Universal, HTC Leo
Odp: Notyfikacja powodująca zawieszenie urządzenia
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 01, 2009, 15:47:46 »
Wyłączyłem i od tego czasu nie mam już problemu. Szkoda, że nie jest teraz podkręcony. Nie instalowałem żadnych skórek do dialer'a. Zauważyłem, że nie ma różnicy między podkręconym, a nie podkręconym :)
HTC Universal [G3]
Radio: 1.17.00
ROM: Tomal v8.81 Regular (64MB device) WM6.1 - Hybrid Build: 21042.1.6.0
MiniSMS

*

Offline Konrad Radwan

  • ******
  • 2583
  • Płeć: Mężczyzna
  • LIONEL HUTZ!
  • Sprzęt: Sony Xperia Z3, Sony Smartwatch 3
Odp: Notyfikacja powodująca zawieszenie urządzenia
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 01, 2009, 15:48:50 »
Polityka Tomala.

*

Offline blady.bb

  • ****
  • 720
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Universal, HTC Leo
Odp: Notyfikacja powodująca zawieszenie urządzenia
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 01, 2009, 17:43:12 »
Znów to samo. Wyłączenie dynamicznej zmiany taktowania procesora nie pomaga.
HTC Universal [G3]
Radio: 1.17.00
ROM: Tomal v8.81 Regular (64MB device) WM6.1 - Hybrid Build: 21042.1.6.0
MiniSMS

*

Offline Kuti

  • *
  • 99
  • HTC Leo, HTC Diamond, Universal16GB, HTC BlueAngel
Odp: Notyfikacja powodująca zawieszenie urządzenia
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 01, 2009, 22:58:34 »
A masz może plugin HTC Home? U mnie kiedyś on powodował takie zwiechy.
Sprzęt: HTC Leo+ HTC Diamond+  HTC Universal+ 16GB SDHC+ HTC BlueAngel

*

Offline blady.bb

  • ****
  • 720
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Universal, HTC Leo
Odp: Notyfikacja powodująca zawieszenie urządzenia
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 01, 2009, 23:56:21 »
Nie mam tego pluginu.
HTC Universal [G3]
Radio: 1.17.00
ROM: Tomal v8.81 Regular (64MB device) WM6.1 - Hybrid Build: 21042.1.6.0
MiniSMS

*

Offline Kuti

  • *
  • 99
  • HTC Leo, HTC Diamond, Universal16GB, HTC BlueAngel
Odp: Notyfikacja powodująca zawieszenie urządzenia
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 02, 2009, 16:48:07 »
Na początku mojej zabawy z Uniwersalem też miałem ten problem, bardzo uciążliwy. U mnie praktycznie każde połączenie przychodzące na uśpionym PDA kończyło się zwiechą a że miałem włączoną vibre to cały czas wibrowała. Też szukałem pomocy na forum. W sumie zdania są podzielone dlaczego się tak dzieje. I niema jakiegoś konkretnego rozwiązania.
Moim osobistym zdanie dzieje się tak przez jakiś soft. Na Twoim miejscu wgrałbym jakiś inny rom lub na tym zrobił bym HR. Potem bez wgrywania jakiegokolwiek oprogramowania obserwował... Może na czystym będzie działać prawidłowo. Jeżeli tak to wystarczy tylko zaobserwować zmiany jakie robisz.
U mnie pomogła zmiana na inny ROM i nie wgrywam HTC HOME (myślałem że to jego wina). Teraz już nie pamiętam kiedy mi się zawisił.
Powodzenia, jak Ci się uda coś ustalić to daj znać.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 02, 2009, 16:50:47 wysłana przez Kuti »
Sprzęt: HTC Leo+ HTC Diamond+  HTC Universal+ 16GB SDHC+ HTC BlueAngel

*

Offline Konrad Radwan

  • ******
  • 2583
  • Płeć: Mężczyzna
  • LIONEL HUTZ!
  • Sprzęt: Sony Xperia Z3, Sony Smartwatch 3
Odp: Notyfikacja powodująca zawieszenie urządzenia
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 02, 2009, 20:54:25 »
U mnie na Tomalu 8.2 + HTC Home problem ten także występował, zmieniłem ROM, zainstalowałem HTC Home, przeszło.