Problem z synchronizacją

  • 4 Odpowiedzi
  • 530 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline studentk

  • ****
  • 505
  • Sprzęt: Motorola Defy, Samsung SGS, iPad
Problem z synchronizacją
« dnia: Wrzesień 23, 2007, 18:50:12 »
Posiadam Universala z WM 6.0. W takiej konfiguracji jest używany ok 3 miesięcy (przez ten czas nic nie instalowałem dodatkowo) i nie było żadnych problemów. Na komputerze zainstalowane Windy XP (ze wszystkimi updatami) oraz ActiveSync 4.5

Wczoraj  się synchronizował prawidłowo.

Dzisiaj już nie, po podłączeniu kolejno:
1.Pojawia się ikonka iż pobiera adres sieciowy (standardowo).
2.„Syncpro” aktualizuje zmiany w katalogu (program przyszedł z eWallet i synchronizuje plik eWalleta na komputerze i PDA – działa prawidłowo i plik jest aktualizowany).
3.Wyświetla się komunikat iż „Nie można pomyślnie zakończyć synchronizacji. Podłącz urządzenie jeszcze raz i spróbuj ponownie. Jeżeli problem będzie się powtarzać, więcej....”

Na komputerze:
1.ActiveSync jest aktywny i połączony z PDA w trybie gość. Mogę odpalić „:Eksploruj” i przeglądać co jest na PDA.

Na Universalu:
1.Nie mogę odpalić netu.
2.Terminy, adresy.... są niezsynchronizowane


Komputer jest podłączony do netu, klient DHCP załadowany i aktywny. Narzędzie do rozwiązywania problemów ActiveSync  - wyskakuje 1 błąd
„ Nie można uzyskać numeru IP urządzenia. Nie znaleziono żadnych dodatkowych znanych problemów”.

Nie mam pojęcia „Soft Resety” nie pomagają jak również ponowne odpalenie Windowsa na komputerze. Od tygodni nic nie zostało ruszane w konfiguracji jak również nic nie instalowałem/deinstalowałem (z 2 tygiodnie temu robiłem update Automapy ale po tym terminie działał normalnie)

Prawdopodobnie jest przydzielony IP  bo z logu wywnioskowałem iż jest to 169.254.2.2 i mogę go zapingować  (przy dołączonym PDA ping wylatuje gdzieś w świat)

Jakieś propozycje?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2007, 18:59:17 wysłana przez studentk »

*

Offline icemont

  • ****
  • 507
  • Sprzęt: HTC Touch Pro WM 6.5 WWE; HTC P3300 - WM 6.0 PL
Odp: Problem z synchronizacją
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 24, 2007, 08:43:08 »
No to masz najgorszy z możliwych scenariusz tzn. trochę działa i trochę nie – to jest paskudne bo nie wiadomo gdzie szukać. Gdyby nie to, że dostajesz adres sieciowy i to wygląda, że prawidłowy oraz fakt, że możesz przeglądać zawartość pocketa to bym ci polecił sprawdzić ustawienia w połączeniu sieciowym tym aktywnym dla komunikacji z Universalem, a tak – hmm, to może problem samego M$ Outlooka. A zobacz jak wygląda komunikacja w trybie mass storage np. przez program USB HDD lub WM5torage. 
Ewentualnie poza resetami jest jeszcze reinstalacja AS lub M$O  :-?
max 4 linijki - Regulamin !!
Motorola A925 > MDA III (Blue Angel) > MDA Pro (HTC Universal) > HTC P3300 (HTC Artemis) & HTCTouch Pro (HTC Raphael)

*

Offline studentk

  • ****
  • 505
  • Sprzęt: Motorola Defy, Samsung SGS, iPad
Odp: Problem z synchronizacją
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 28, 2007, 15:42:40 »
USB HDD działa, jest wykrywalny i instalowany jako stacja dysków i działa prawidłowo. Przeinstalowałem ActiveSync – nie pomogło. Może przeinstalować Outlooka – zastanawiam się nad tym.

W okienku AvtiveSync Universal jest traktowany jako GOŚĆ i może tutaj jest problem? Choć z drugiej strony ten komunikat o błędzie mówi coś innego.

A może użyć innego programu do synchronizacji oraz innego PIMa? Jest jakiś zamiennik dla Outlooka?

*

Offline AMi

  • *****
  • 1763
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia 7110
Odp: Problem z synchronizacją
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 28, 2007, 15:51:40 »
A usunąłeś (a AS, na PC) urządzenie? Koniecznie przy rozłączonym PDA.
Plik-Usuń urządzenie przenośne.
Potem podłączyć i wykryje nowe urządzenie. Nie może być gość, bo taki się nie synchronizuje z założenia.
Alternatywą jest usunięcie z PC całego AS (razem z plikami w Twoim profilu) i zainstalowanie ponowne tego programiku.
Instalacja innego PIM-a nie nie da, bo de facto wszystkie one są nakładkami na poutlook.

*

Offline studentk

  • ****
  • 505
  • Sprzęt: Motorola Defy, Samsung SGS, iPad
Odp: Problem z synchronizacją
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 28, 2007, 16:51:54 »
Usunąłem AS oraz wszystkie pliki profili, od nowa zainstalowałem AS i... zaczęło działać :)

-----------------------------
A prograem który mi pochrzanił  był..... MIPLO
« Ostatnia zmiana: Październik 09, 2007, 09:24:15 wysłana przez studentk »