Posiadam Universala z WM 6.0. W takiej konfiguracji jest używany ok 3 miesięcy (przez ten czas nic nie instalowałem dodatkowo) i nie było żadnych problemów. Na komputerze zainstalowane Windy XP (ze wszystkimi updatami) oraz ActiveSync 4.5
Wczoraj się synchronizował prawidłowo.
Dzisiaj już nie, po podłączeniu kolejno:
1.Pojawia się ikonka iż pobiera adres sieciowy (standardowo).
2.„Syncpro” aktualizuje zmiany w katalogu (program przyszedł z eWallet i synchronizuje plik eWalleta na komputerze i PDA – działa prawidłowo i plik jest aktualizowany).
3.Wyświetla się komunikat iż „Nie można pomyślnie zakończyć synchronizacji. Podłącz urządzenie jeszcze raz i spróbuj ponownie. Jeżeli problem będzie się powtarzać, więcej....”
Na komputerze:
1.ActiveSync jest aktywny i połączony z PDA w trybie gość. Mogę odpalić „:Eksploruj” i przeglądać co jest na PDA.
Na Universalu:
1.Nie mogę odpalić netu.
2.Terminy, adresy.... są niezsynchronizowane
Komputer jest podłączony do netu, klient DHCP załadowany i aktywny. Narzędzie do rozwiązywania problemów ActiveSync - wyskakuje 1 błąd
„ Nie można uzyskać numeru IP urządzenia. Nie znaleziono żadnych dodatkowych znanych problemów”.
Nie mam pojęcia „Soft Resety” nie pomagają jak również ponowne odpalenie Windowsa na komputerze. Od tygodni nic nie zostało ruszane w konfiguracji jak również nic nie instalowałem/deinstalowałem (z 2 tygiodnie temu robiłem update Automapy ale po tym terminie działał normalnie)
Prawdopodobnie jest przydzielony IP bo z logu wywnioskowałem iż jest to 169.254.2.2 i mogę go zapingować (przy dołączonym PDA ping wylatuje gdzieś w świat)
Jakieś propozycje?