Problem T-mobile MDA

  • 8 Odpowiedzi
  • 3571 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem T-mobile MDA
« dnia: Grudzień 31, 2011, 14:00:59 »
Na wstępie chciałbym zaznaczyć że poczytałem już chyba wszystkie wątki jakie możliwe są. Tak więc mam problem z moim MDA a taki iż jak się go włączy zatrzymuje się na ekranie popups menu i nic dalej, Po drugie komp wogóle go nie widzi zarówno XP jak win 7. żadne mtty ani doc format nie idzie wykonać. Co mogę w takim przypadku zrobić ?? Jeśli chodzi o podłączenie to zaznaczam że wypróbowałem już z 6 różnych kabli i zaden nic nie pomógł. Pomóżcie specialiści w tym temacie bo mi się już pomyśły wyczerpały.


Aaaa, jedynie jak go komp wykrywa to tylko po przez BT.

*

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • ******
  • 3005
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem T-mobile MDA
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 31, 2011, 14:43:15 »
Który to ekran "popups menu"?
Wstaw fotkę jak możesz.

Hard reset działa?

Odp: Problem T-mobile MDA
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 31, 2011, 17:45:18 »
Sorki, to jest trzeci ekran zaraz po kalibracji ekranu. HR nic nie pomaga jedyne co zauważyłem to jak klikam w przycisk OK to cofnie się do miejsca gdzie mogę wejść w kontakty, kalendarz i m.in. do poczty, SMS czy przeglądarki, moge jeszcze załączyć wi-fi, BT wejść do ustawień wi-fi lub BT. Ale nie mam nigdzie okienka "start".....
Co więcej mogę dodać , zależy mi jedynie aby mi ktoś powiedział czemu go komp nie widzi lub mtty?

*

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • ******
  • 3005
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem T-mobile MDA
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 31, 2011, 19:47:07 »
Trzeci ekran to 'wycinanie', wiec przeczytaj co tam jest napisane i wykonaj instrukcje.

Odp: Problem T-mobile MDA
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 31, 2011, 23:57:55 »
Powiem tak problem w tym ze ja nie znam niemieckiego. A dla mnie to 3 okno pomijając kalibracje

*

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • ******
  • 3005
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem T-mobile MDA
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 01, 2012, 07:49:38 »
przepisz do google w PC i wybierz tlumacza, sprzet jest sprawny.

Odp: Problem T-mobile MDA
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 01, 2012, 16:45:22 »
przepisz do google w PC i wybierz tlumacza, sprzet jest sprawny.
Panie "ekspercie" jak by sprzęt był sprawny to bym tu nie pisał, dalej nie wiem czemu komputer go nie widzi, w trybie BL po podłączeniu kabla serial zmienia sie na USB. Także powiedzcie w czym tkwi problem??

*

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • ******
  • 3005
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem T-mobile MDA
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 01, 2012, 18:07:35 »
w trybie BL po podłączeniu kabla serial zmienia sie na USB

Sprzęt jest sprawny, komputer wykrywa go poprawnie, kabel USB także jest ok.
Nie miej do mnie pretensji że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i tym samym przejść poprawnie wstępnej konfiguracji PDA.

Pewnie nie zainstalowałeś ActiveSync na PC.



Odp: Problem T-mobile MDA
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 01, 2012, 20:44:02 »
w trybie BL po podłączeniu kabla serial zmienia sie na USB

Sprzęt jest sprawny, komputer wykrywa go poprawnie, kabel USB także jest ok.
Nie miej do mnie pretensji że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i tym samym przejść poprawnie wstępnej konfiguracji PDA.

Pewnie nie zainstalowałeś ActiveSync na PC.
Wszystko mam zainstalowane, jak i na xp tak i na 7 jedyne co zauważyłem to że czasem sie wyłączy albo jak kto woli resetuje dość czesto.