Problem z wyłączeniem budzika

  • 6 Odpowiedzi
  • 631 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z wyłączeniem budzika
« dnia: Październik 31, 2008, 07:53:05 »
Telefon działa dobrze, nie ma żadnych problemów a tu nagle włącza mi się budzik i nie wyskakuje mi żadna informacja u wyłączeniu go. Próbowałem zmienić godzinę budzika co spowodowało, że budzik działą teraz podwójnie, próbowałem zrobić reset, nie pomogło, próbowałem wyjąć baterię i uruchomić na nowo i też się nie da. Próbowałem wyłączyć budzik ale widać nie działa on wstecz na te, które już są włączone (alarmy).

Co zrobić? Teraz się nie da używać telefonu na włączonym głosie bo ciągle mi pika :(

*

Offline re_

  • *****
  • 4165
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S2, Galaxy Tab 10,1", i5800, Nokia E6
Odp: Problem z wyłączeniem budzika
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 31, 2008, 09:00:48 »
przywracales moze backup?
bo czasem po przywroceniu backupu tak sie robi. pocket mechanic chyba mial opcje czyszczenia takich rzeczy.
jak mi sie juz takie cuda zaczynaja dziac to jednak dla mnie to znak, ze czas na hard reset, przynajmniej mam pewnosc, ze potem nie wywinie mi figla :)

Odp: Problem z wyłączeniem budzika
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 31, 2008, 09:18:50 »
Backupu nie przywracalem. Co oznacza hard reset?

*

Offline Paveu69

  • *****
  • 1174
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Brzeg (Wrocław)
  • Sprzęt: BlackBerry KeyOne, Galaxy Note 3, iPad mini 2
Odp: Problem z wyłączeniem budzika
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 31, 2008, 09:39:05 »
Hard Reset to takie formatowanie pamięci i wgranie świeżego Windowsa na Pocketa.
Usuwa to wszystkie dane i ustawienia jakie masz zapisane na urządzeniu.

HR robisz przytrzymując 2 softkeye (te z poziomą kreską pomiędzy przyciskami słuchawek) i zwykły reset.

 Z resztą masz to chyba w FAQ Universal
Nienawidzę Androida!

*

Offline jareklie

  • ***
  • 260
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: S Galaxy Tab + HTC HD2 +T-Mobile move +SPV M650
Odp: Problem z wyłączeniem budzika
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 31, 2008, 18:36:54 »
Spróbuj najpierw programu Check Notifications - pozwala wywalić zbędne logi alarmu (mi się to kiedyś zdarzyło po którejś zmianie czasu)
Poszukaj na forum - było kilka razy...
już było (od 2002 r.): SE p800, MDA Compact, Dell Axim x50, FS Loox 720, HTC Wizard , HTC Universal, HTC Trinity, HTC Artemis, (UMPC) Samsung Q1, HTC Touch HD, HP iPAQ 614c, (UMPC) Sony ux280p, Qtek 8310, Omnia2  + AKTUALNE   -> co dalej? ;)

Odp: Problem z wyłączeniem budzika
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 31, 2008, 23:39:51 »
Opcja "Check Notifications" pomogla. Trzeba bylo jednak zrobic reset po tym

*

Offline jareklie

  • ***
  • 260
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: S Galaxy Tab + HTC HD2 +T-Mobile move +SPV M650
Odp: Problem z wyłączeniem budzika
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 01, 2008, 00:29:20 »
Zgadza się (też chyba o tym było...)
Dla "potomnych" tylko jeszcze małe przypomnienie, by nie robić resetu od razu po wprowadzeniu zmian (warto odczekać choć kilkanaście sekund) albo zrobić go software'owo (a nie rysikiem)
już było (od 2002 r.): SE p800, MDA Compact, Dell Axim x50, FS Loox 720, HTC Wizard , HTC Universal, HTC Trinity, HTC Artemis, (UMPC) Samsung Q1, HTC Touch HD, HP iPAQ 614c, (UMPC) Sony ux280p, Qtek 8310, Omnia2  + AKTUALNE   -> co dalej? ;)