PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Pozostałe platformy => UMPC, netbooki, subnotebooki, tablety => Wątek zaczęty przez: pawcik w Wrzesień 28, 2009, 16:13:36
-
~~
-
Staaary szans nie ma. serwis stwierdzi mechaniczne i już po sprawie. Wymiana matrycy.
-
Jestes pewien ? Wymiana matrycy w serwisie asusa kosztuje ponad 500zl a jak zrobie to w innym miejscu to koniec gwarancji wiec raczej kicha. Nadal czekam na wiecej opini, moze sa jakies szanse.
-
a ja też się podłącze pod temat. Podejżewam w moim Asusie postępującą degradację taśmy od ekranu.
Pawcik, czy do Asusa trzeba dowód zakupu / gwarancję czy wystarczy sam sprzęt jak np w HP?
-
Podejżewam w moim Asusie postępującą degradację taśmy od ekranu.
uuu? co się stało?
-
z tego co mi powiedziano, trzeba miec chocby paragon
-
Podejżewam w moim Asusie postępującą degradację taśmy od ekranu.
uuu? co się stało?
albo taśma dogorywa albo coś softwareowo (bardziej ku temu się skłaniam) - czasami odwala mu i obraz jest zmozaikowany, choć po zamknięciu explorer.exe i jego ponownym uruchomieniu (bez ruszania matryca) wszystko wraca do normy.
-
dostalem odpowiedz od serwisu asusa
Proszę pana zdjęcia pokazują jednoznacznie że jest to uszkodzenie mechaniczne matrycy które nie podlega naprawie gwarancyjnej.
Na zdjęciach widać wylanie matrycy w górnym prawym rogu oraz poniżej na obramowaniu matrycy.
W takim wypadku możliwa jest naprawa jedynie odpłatnie.
temat do zamkniecia
-
choć po zamknięciu explorer.exe i jego ponownym uruchomieniu (bez ruszania matryca) wszystko wraca do normy.
no to software na szczęście :)
-
Mi do głowy przychodzi tylko jedno rozwiązanie - kosztem wymiany obciążyć brata. Może na przyszłość odechce mu się głupich kawałów.
Netbook był włączony? Jeśli tak, to naprawdę genialny pomysł... Zatykać otwory wentylacyjne kołdrą. Po prostu genialne... ;)