Blokada Microsoftu - Problem :(

  • 6 Odpowiedzi
  • 1395 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline andegrand2

  • **
  • 158
  • Sprzęt: HP IPAQ 914
Blokada Microsoftu - Problem :(
« dnia: Kwiecień 04, 2006, 23:35:07 »
Znalazłem bardzo dużo wiadomości o ściągnięciu blokady Microsoftu z SPV c500 ale żadna nie dizała :(

Między innymi wchodziłem tu: http://developer.orangews.com/orgspv/comdefq.aspx

I po wypełnieniu ankiety wyświetla mi sie coś takiego:

Sorry but we are unable to find the IMEI number that you have entered on our database.
If you are certain that the details you have entered are correct, consult the following solutions:
 
1. Your handset has connected to the Internet at least once
Connection to the Internet enables us to automatically register your handset's details, so that your handset is identified prior to changing its Certificate Security.

If this is not the case, please make an Internet connection now.
 
2. You have connected to the Internet and you still cannot unlock
You will need to download a short Registry application, which will initiate full registration of your handset.

Click here for Registry application.
 

3. You have submitted a Registry application and you still cannot unlock
Occasionally this error occurs. In this instance you can contact Orange support services direct via the link below and we will ensure that your problem is rectified.

To enable us to help you efficiently please include the following details in your email to us:
   Full name  
   Name of Organisation (if applicable)
   The Mobile Number of the SPV to be unlocked
   Daytime Contact Number
   Daytime email address
   Whether you downloaded the Registry application from this page
   developers@orange.co.uk

Nie działa nawet przez program: Smartione:(

Czy ktoś wie co z tym zrobic ?? Z góry dzienki za odpowiedz
kłania się regulamin forum

*

Offline puniu

  • **
  • 109
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XDA EXEC, Toshiba g810, SPV c600
Blokada Microsoftu - Problem :(
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 06, 2006, 21:07:29 »
z tego co wyczytalem na tym forum to tym programem z samego konca sprawdzasz czy udalo ci sie zdjac blokade aplikacji
a cala sprawe zalatwiasz edytorem rejestru - opis gdzies tu na forum

*

Offline andegrand2

  • **
  • 158
  • Sprzęt: HP IPAQ 914
Blokada Microsoftu - Problem :(
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 07, 2006, 12:27:10 »
Nie dokładnie czytałeś zmienia sie coś w rejestzrze tylko w czasie ściągania blokady tym programem ! A poztym nie można edytować rejestru z blokadą Microsoftu :)
kłania się regulamin forum

Blokada Microsoftu - Problem :(
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 07, 2006, 14:46:52 »

*

Offline andegrand2

  • **
  • 158
  • Sprzęt: HP IPAQ 914
Blokada Microsoftu - Problem :(
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 07, 2006, 20:17:27 »
Cytat: "pryngiel"
ja probowalem zdjac tym sposobem http://smartphone.net.pl/index.php?option=com_simplefaq&task=answer&Itemid=43&catid=80&aid=5 i zadzialalo.


Dzienki ci bardzo działa super :)
kłania się regulamin forum

*

Offline puniu

  • **
  • 109
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XDA EXEC, Toshiba g810, SPV c600
Blokada Microsoftu - Problem :(
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 08, 2006, 19:36:37 »
Cytat: "andegrand2"
Nie dokładnie czytałeś zmienia sie coś w rejestzrze tylko w czasie ściągania blokady tym programem ! A poztym nie można edytować rejestru z blokadą Microsoftu :)


ponizszy sposob potwierdza moja teorie a tu cytacik ze strony:
"Blokada aplikacji powinna być w tym momencie zdjęta - można to sprawdzić uruchamiając na pececie program Smartione (telefon musi być podpięty i zsynchronizowany przez ActiveSync):"

*

Offline andegrand2

  • **
  • 158
  • Sprzęt: HP IPAQ 914
Blokada Microsoftu - Problem :(
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 08, 2006, 21:09:49 »
Wtakim razie zwracam honory :) Ja gdzieś czytałem troszke inaczej.
kłania się regulamin forum