PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC Smartphone => Smartphone - ogólnie (WM Standard) => Typhoon => Wątek zaczęty przez: Mateush w Listopad 01, 2006, 12:35:41

Tytuł: Problem Active Sync
Wiadomość wysłana przez: Mateush w Listopad 01, 2006, 12:35:41
Nie chce mi zsynchronizowac i pisze tak:

Nie utworzono zadnego nowego profilu. Aby utworzyc nowy profil, kliknij ikone "poczta fax" w Panelu sterowania

a potem pisze

Nie mozna zakonczyc synchronizacji poiewaz nie mozna uzyskac dostepu do programu osobistego menadzera informacji (PIM) SPrawdz czy program (PIM) dziala i ponow synchronizacje. Jezeli program PIM dziala to uruchom ponownie komputer stacjonalny.


Nie wiem co robic?:| A uruchomienie ponowne kompa nic nie daje:/
Tytuł: Problem Active Sync
Wiadomość wysłana przez: bikekowal w Listopad 01, 2006, 13:43:39
A najpierw napisz jakimasz AS i jakiego masz smarta z jakim ROMem.
Tytuł: Problem Active Sync
Wiadomość wysłana przez: Mateush w Listopad 04, 2006, 22:07:45
SPV C500 A roma mam orginalnego Orange UK
Tytuł: Problem Active Sync
Wiadomość wysłana przez: bikekowal w Listopad 05, 2006, 21:04:27
A posiadasz wogóle jakikolwiek program pocztowy typu OUTlOOK? Jeśli nie masz po prostu go odznacz w AS z listy aplikacji do synchronizacji. To powinno rozwiązać problem.