Strona główna
Pomoc
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
MMS orange na spv c500 error ???
PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10
Smartphone - ogólnie (WM Standard)
HTC Smartphone
Typhoon
MMS orange na spv c500 error ???
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
MMS orange na spv c500 error ???
4 Odpowiedzi
610 Wyświetleń
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
mizuri
127
Sprzęt: NOKIA E50, SPV E650
MMS orange na spv c500 error ???
«
dnia:
Listopad 17, 2005, 20:23:36 »
no wiec mam takei pytanko mam orange c500 spesonalizowane ustawienai na idea (dodalem rowniez na orange) ale mam problem swojego czasu mmsy mi dzialaly bez zarzutu a teraz lipa co moze byc przyczyna (HR nie przyniosl efekitu ustawienia sa zgodne z tymi na stronie orange) wyskakuje info ze nie moze polaczyc sie z serwerem proxy pomozcie
Zapisane
Andrew_j
251
Płeć:
MMS orange na spv c500 error ???
«
Odpowiedź #1 dnia:
Listopad 17, 2005, 21:20:29 »
ja mam taka sama sytuacje internet dziala ale Orangutan cos poknocil bo dzialaly mmsy a teraz nie chca. co ciekawe dzieje sie tak nie tylko w smartphonach ale takze w MDA, i innych windowso-pochodnych proguktach.
jak zabojady w cos rece wloza to od razu spie...schrania <zły> :/
Zapisane
REGULAMIN
mizuri
127
Sprzęt: NOKIA E50, SPV E650
MMS orange na spv c500 error ???
«
Odpowiedź #2 dnia:
Listopad 20, 2005, 06:25:01 »
oki dzieki za ionfo zaraz ich zabije
Zapisane
RuTa
166
Płeć:
Sprzęt: HTC Touch Pro | Samsung I-5800
MMS orange na spv c500 error ???
«
Odpowiedź #3 dnia:
Listopad 20, 2005, 12:28:28 »
Mi Na Sagem MyS-7 Też Nie Działają
Zapisane
HTC Touch Pro:
szczecinianin WM 6.5 builds 21901 Sense 2.5
Radio:
1.17.25.09
Andrew_j
251
Płeć:
MMS orange na spv c500 error ???
«
Odpowiedź #4 dnia:
Listopad 21, 2005, 08:22:07 »
czyli "Idealna Pomarańcza" daje du... to znaczy ciała na całej lini. ale na szczęścia uciekam już niedługo do Ery i pomarańczowe żabojaby juz mnie nie zatrzymają.
P.S. dzwoniłem do nich - wyłuszczyłem problem jak chłopu na miedzy - panienka obiaceła ze dział techniczny sprawdzi problem - i co po 20min chłopcy z działu technicznego powiedzieli że mogę się wypchać bo po ich stronie "nie stwierdzono żadnych zaburzeń w funkcojowaniu systemu" - a jak to powiedział prezes Orangutana Polska? "nam zależy na najwyższej jakości usług niekoniecznie za najniżaszą cene... tia ceny maja wysokie a i jakość usług ..... bez komentarza.... odliczam dni do ucieczki z pomarańczowych szpon....
Zapisane
REGULAMIN
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »