P3600 bardzo grzeje...trzyma 30minut :(

• 9 Odpowiedzi
  • 1427 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

P3600 bardzo grzeje...trzyma 30minut :(
« dnia: Marzec 21, 2009, 21:00:15 »
Witam.
Wczoraj przyszedł do mnie P3600. Kupiłem go z dwoma bateriami, których zdjęcia prezentuję poniżej. Problem jest taki, że telefon bardzo się nagrzewa i bateria rozładowuje sie w błyskawicznym tempie. Zaledwie 30minut używania, telefon jest ciepły jak piec od strony baterii (i bateria jest rozładowana). Dzieje się tak na obu bateriach. Czy ktoś może mi powiedzieć co może być nie tak?. Czy zainwestować w nową oryginalną baterię (bo te co posiadam raczej nie są oryginałami...chociaż nie znam się na tym). Z faktu iż dopiero zaczynam przygodę z PDA liczę na pomoc specjalistów tego modelu :). Pozdrawiam i z góry dziękuję
Zdjęcia:
BATERIA POWIĘKSZONA:

BATERIA ZWYKŁA (płaska):
« Ostatnia zmiana: Marzec 22, 2009, 13:07:59 wysłana przez Smasher »

*

Offline daras28-82

• 2158
Odp: P3600 bardzo grzeje...trzyma 30minut :(
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 22, 2009, 15:42:26 »
bateria ze zdjecia na dole wyglada na uzywana dosc dlugo,otarcia,zadarcia itd..
mozliwe ze obie sa na wykonczeniu.
mozliwe tez ze masz z jakiegos powodu powiekszony i to w znacznym stopniu pobor pradu.
u mnie sie trinka grzala podczas transferu po HSDPA ....

wewnetrzne zwarcie,jakis blad w systemie...
nie wiadomo,sprubuj softowo sie z tym uporac,zrob HR,jak to nie pomoze wysylaj do serwisu bo z takim uszkodzeniem nie odwazylbym sie stawiac romu.
Xiaomi Redmi 9T 4/128+200GB, ThinkPad T480 , Romet ZXT125, Author Kinetic + Mystic... Fiesta!

« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 22, 2009, 18:10:06 »