PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Toshiba => Wątek zaczęty przez: mundek w Grudzień 02, 2003, 16:42:35
-
jak to jest z tym wsparciem technicznym w toshibie? czy to nie jest czasami tak ze kupujac palmtopa mozna sie liczyc z tym ze nigdy nie bedziemy mogli zrobic upgrade systemu. Help line w toshibie podobno jest tragiczny jak to jest naprawde?. Ponizej podaje link wypowiedzi ludzi ktorzy maja PDA z Toshiby http://att.com.com/Toshiba_e805/4852-3128_7-30571434.html
-
Coz, Toshiba "wywineła" numer posiadaczom np.e740 do ktorych nie przewidziala upgradu do pppc2003.I generalnie nie slynie z jakiegos rewelacyjnego wsparcia technicznego.Ale z drugiej strony jak sie poczyta posty uzytkownikow np.hp o ich bojach z serwisami to wlasciwie mozna uznac, ze wparcie ze strony Toshiby miesci sie tuz poznizej sredniej swiatowej ;)