Napisałem, że zawiodłem się na solidności firmy, gdyż używałem tego telefonu z założeniem, że jest on solidnej marki.
Jednak wiem z doświadczenia że w każdym produkcie są też modele, które są mniej lub bardziej niedopracowane ze względu na ich produkcje w fabrykach i.t.d.
Generalnie chodzi o to, żeby napisać tak, żeby pomyśleli, że jesteś nie wiadomo jakim biznesmenem, który szpanuje ich marką.
Działa to na większe firmy, gdyż wiedzą że taki bogaty człowiek może polecić ich znajomym i.t.d.. mam nadzieje, że rozumiesz o co chodzi.
aha i nie należy ich za bardzo krytykować, tylko najpierw parę chłodnych słów na temat tego "zawiedzenia się", a potem daj im do zrozumienia, że możesz się mylić i to nie musi być ich wina.
W twoim przypadku nie radze pisać, że rzucałeś toshibą o ściane, lub chciałeś sprawdzić jak jest wytrzymała, tylko napisz, że np trochę mocniej przycisnąłeś rysikiem gdyż śpieszyłeś się na samolot i dlatego nie uznali ci jej na gwarancji. Powinno podziałać, daj znać co Ci odpiszą.
Zresztą moge Ci podesłać na maila gotowy liścik.