PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Toshiba => Wątek zaczęty przez: DawiX w Październik 21, 2008, 17:24:59
-
Witam.
Zna ktoś może lub by zaglądnął do polskiej karty gwarancyjnej jaki toshiba ma numer supportu ?
Obdzwoniłem kilka punktów ale "to nie oni i nie wiedzą gdzie mnie wysłać" ?
poratuje ktoś ?
-
wystarczy wejsc na strone toshiby:
We're always happy to receive your enquiries and you can contact us as follows:
Technical hotline
Tel: 008000 505 2006 (for Europe)
Tel: 0040 214 047 189 (for Romania and Worldwide)
Email: customer_operations@toshiba.co.uk
We welcome feedback on our website content and if you would like to alert us to any errors please contact mobile@toshiba.co.uk
Toshiba Information Systems (U.K) Ltd
Mobile Communications Division
Delta House
The Crescent
Southwood Business Park
Farnborough
Hampshire
GU14 0NL
-
Pytałem o numer na terenie RP bo na stronie to do każdej firmy dzwoniłem i zostałem olany,
Problem zostanie chyba rozwiązany na dniach
Gwarancje PDA w PL robi firma AC SERWIS
http://acserwis.com.pl