SPV c600 Softreset? WM6 PL? PAMIĘĆ

• 8 Odpowiedzi
  • 1060 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SPV c600 Softreset? WM6 PL? PAMIĘĆ
« dnia: Styczeń 09, 2008, 08:53:25 »
Witajcie. Z góry proszę abyście mnie nie jeździli jesli dałem temat w nieodpowiedni dział itp. jestem kompletnie zielony.
A więc tak, czy wie ktoś z was jak wykonać soft reset na SPV c600, i jakie sa tego efekty.
Czy wie ktos może skad moge ściągnąć porządną nakładke spolszczającą wm6 ponieważ chcę sobie go zainstalować, i jakie będe miał możliwości z wm6 jakich nie mam na wm5?
I jeszcze jedna zagadka, jeśli mam wolne np. 2mb pamięci na telefonie, a chcę zainstalować np. wormsy (gra) które mają 3 mb, to gdy instaluje najpierw gierke na kompie to następnie wyskakuje mi informacja że nie mam miejsca na telefonie do zainstalowania aplikacji, ale mam jeszcze 500 mb na karcie, i nie wiem jak przekierować instalke na karte, poprostu nie ma opcji.
THX za odpowiedzi, prosze nie bijcie za błędy!

*

Offline malys

• 959
Odp: SPV c600 Softreset? WM6 PL? PAMIĘĆ
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 09, 2008, 16:31:29 »
Softreset to zresetowanie telefonu - wyłącz i włącz.
Nakładki spowalniają system. Jeśli już koniecznie chcesz polki język, to zainstaluj ROM Vanilla do którego May dołożył polskie .mui .
Na WM6 działa więcej programów, jest bardziej przyszłościowe.
Jak można mieć wolne tylko 2MB? Działa Ci to C600 w ogóle?
Podczas instalacji powinno zapytać gdzie zainstalować.
Od sprawdzania błędów mamy taki przycisk obok "Wyślij wiadomość" i "Podgląd".

*

Offline bikekowal

• 13104
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 09, 2008, 19:16:28 »
1. jeśli nie umiesz poprzez włącz wyłącz to po prostu wyjmij aku - efekt - wyłączenie/włączenie smarta
2. nakładka PL - tego nie wiem czy jest, ale przeczytaj sobie wątek na temat WM6 do C600 na forum, dowiesz się czegoś więcej.