Samoczynne wyciszenie dzwonka połączenia

  • 1 Odpowiedzi
  • 795 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Samoczynne wyciszenie dzwonka połączenia
« dnia: Lipiec 19, 2010, 11:55:47 »
Witam wszystkich serdecznie
Jestem posiadaczem Topaza już od pół roku. Od samego początku mam czasami problem związany z sygnałem dzwonka. Problem ten polega na tym iż telefon zupełnie losowo czasami po prostu nie dzwoni w momencie przychodzącego połączenia (ekran jest rozświetlony identyfikacją dzwoniącego, wibra działa). Wszystkie pozostałe dźwięki typu SMS czy Alarm zawsze działają poprawnie.
          Jest to o tyle ciekawe że załóżmy mam połączenie i telefon tylko wibruje, ja je odbieram i nie grzebiąc nic w głośności czy innych ustawieniach po prostu usypiam telefon. Za chwilę kiedy telefon dzwoni po raz kolejny zachowuje się zupełnie normalnie - czyt. dzwonek jest słyszalny. Tak naprawdę to nie znalazłem żadnej zależności i w zasadzie nigdy nie wiadomo kiedy zadzoni głośno a kiedy tylko powibruje. Nie ma też zależności czy używam swojego dzwonka czy np wbudowanego w system. Nowy soft także nic nie zmienił, mowa o stockowych romach. W tej chwili używam najnowszego romu jak i radia od HTC i problem nadal istnieje.
Macie jakieś pomysły? Mi przychodzi do głowy jedynie jeden - problem sprzętowy. Jak ja się boję serwisu Regenesis :(
Pozdrawiam
Marcin

Odp: Samoczynne wyciszenie dzwonka połączenia
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 20, 2010, 18:23:51 »
Przed wysłaniem do serwisu proponuję Ci zrobić hardreset   B)
podobnie jak to informatycy nie mogli uruchomić samochodu - wysiądźmy więc i wsiądźmy jeszcze raz  :E