HTC DIAMOND 2 - pierwsze wrażenia z użytkowania

  • 129 Odpowiedzi
  • 15797 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline peterp079

  • **
  • 132
  • Sprzęt: Omnia II, Galaxy S2
Odp: HTC DIAMOND 2 - pierwsze wrażenia z użytkowania
« Odpowiedź #120 dnia: Lipiec 16, 2009, 10:32:49 »
Odpowiadając na twoje pytanie :) powiem co zauważyłem empirycznie.
Miałem problem z wifi właśnie. w pokoju gdzie mam router ok. 2 pokoje dalej niby ok ale czasem zrywał itd.
Wymieniłem RADIO ROM. Problemu już nie ma.
3 ściany, odległość około 10 m. ustawienia WIFI na max oszczędność energii i działa. Poziom sygnału  20-30 % prędkość 18 Mbps.


A skąd wziąść inny RADIO ROM ?? Jestem nowy w temacie bo to moj pierwszy PDA stad moje pytania byc moze laickie.

*

Offline tomaszkap

  • *****
  • 8901
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: HTC DIAMOND 2 - pierwsze wrażenia z użytkowania
« Odpowiedź #121 dnia: Lipiec 16, 2009, 11:33:11 »
Stąd:

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=139982.0

Radio to RadioROM (taki slang  :wink: )
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G

*

Offline peterp079

  • **
  • 132
  • Sprzęt: Omnia II, Galaxy S2
Odp: HTC DIAMOND 2 - pierwsze wrażenia z użytkowania
« Odpowiedź #122 dnia: Lipiec 16, 2009, 12:19:48 »
Dziękuję serdecznie. Juz go mam. Pozdrawiam.

*

Offline rymi

  • ****
  • 636
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond 2 [WM6.1 Polish]
Odp: HTC DIAMOND 2 - pierwsze wrażenia z użytkowania
« Odpowiedź #123 dnia: Sierpień 10, 2009, 07:50:11 »
jaką producent daje kartę pamięci w zestawie (ile GB) i ile jest max?!