Tak to wygląda:
Trochę niechlujnie porozmieszczane, ale za to wszystko widać i słychać.
Ponieważ trasa Kielce-Warszawa, to tylko drobne wnioski (ustawienia sposobu wyznaczania tras i prędkości na poszczególnych kategoriach dróg - identyczne):
- ETA (oczekiwany czas przybycia do celu)
-- najbardziej optymistyczny (najszybszy przejazd) jest chyba zawsze w GPMapie/nuvi250w,
-- najmniej (najwolniej) w TTN, AM pośrodku,
-- dodam, że przyjeżdżam wcześniej nawet, niż przepowiada to Garmin, ale jeżdżę jak szaleniec,
-- w warunkach "normalnych" (jazda szybka, ale z wielką rozwagą) prawdopodobnie przyjazd byłby nawet później, niź wyznacza to TomTom.
- Trasy
-- inne tylko na terenie Warszawy (trudno zjeżdżać z E77 przy trasie szybkiej),
-- różnica może być oceniana tylko subiektywnie (zależy, co kto lubi), a mnie nie pasuje trasa żadnego z programów,
-- słowem - nie należy wierzyć, że istnieje jakikolwiek program, który wyznaczy trasę pod oczekiwania użytkownika w mieście, które user dobrze zna,
-- bo, niewielka różnica, czy program z Al. Krakowskiej prowadzi mnie na Marymont przez dramatyczną Grójecką, pl. Zawiszy w Towarową/Okopową, czy nieco wcześniej w Bitwy Warszawskiej przez Prymasa Tysiąclecia (choć ta druga lepsza, wyznaczana przez TTN, bo Prymasa jest znacznie szybsza), skoro ja i tak jeżdżę w szczycie przez Pęcice (tuż za Jankami w lewo) i Aleje Jerozolimskie, potem w Prymasa.
- Objazdy (bardzo dużo dróg w remonice/rozbudowie, z ruchem wahadłowym, objazdy przydają się często)
-- niestety żaden program (AFAIR) nie pokazuje, bezpośrednio po wyznaczeniu, zbliżenia (mapki) samego objazdu,
-- objazdy są wytyczane dość podobnie, różnice są pomijalne (jedna ulica/droga w tę, czy w tamtę - nie ma znaczenia),
-- podobnie jak z trasami, rzadko jest to objazd optymalny, jeśli doskonale znamy teren,
-- utrudniają to zapewne również preferencje ustawione dla tras.
- Wygląd ekranu nawigacyjnego
-- sprawa bardzo subiektywna i nie chcę wywoływać flejma.