Znalazłem to na stronie COMES-u:
Urządzenia GPS firmy Mio Technologies zajęły trzecie miejsce pod względem sprzedaży w Europie. Ranking jest wynikiem badań rynkowych, jakie przeprowadziła firma analityczna Canalys.
Na 2,44 mln dostarczonych na rynek produktów z tego segmentu, blisko 233 tys. było oznaczonych logiem Mio. Dostawy w drugim kwartale były o 86 procent wyższe od 125 tys. sprzedanych egzemplarzy w pierwszym kwartale. Dzięki temu udział rynkowy urządzeń Mio zwiększył się z 6,9% do 9,5%.
Kolejna część badania Canalys objęła sprzedaż przenośnych urządzeń typu PDA, gdzie firma Mio zdobyła drugą pozycję z wynikiem 64 tys. sztuk w drugim kwartale. Pozwoliło to urządzeniom Mio zwiększyć udział w rynku z 8,5 % w pierwszym kwartale do 12,5 % w drugim.
Dobre wyniki w Europie Mio zawdzięcza również silnemu wzrostowi sprzedaży w Polsce. COMES Sp. z o.o. – największy dystrybutor wprowadził na rynek około 10 tys. urządzeń Mio z wbudowanym GPS. Ponadto uruchomił specjalny serwis internetowy
www.mio.com.pl, na którym prezentowane są wszystkie modele Mio oraz gdzie można skorzystać z pierwszego w Polsce, ogólnodostępnego wsparcia technicznego.
Badania firmy Canalys wykazały znaczne zwiększenie dostaw urządzeń Mio w drugim kwartale. Rzecznik Mio Technology przyznał, że zarówno doskonałe wyniki sprzedaży, jak i premiera nowych modeli nawigacyjnych (C710, C510 i C210) oraz PDA GPS (P550 i P350), podkreślają silną pozycję marki Mio na europejskim rynku przenośnych rozwiązań nawigacyjnych oraz PDA. Firma zapowiedziała już debiut kolejnych produktów, dzięki czemu ma nadzieję zachować doskonałe wyniki również w trzecim kwartale tego roku.