23/07/2008
Zakupiłem produkt TomTom Navigator 6 (Nokia E70). Normalnie, w sklepie.
Telefonicznie poprosiłem wsparcie TomTom o aktualizację wersji map.
Obiecano mi, że będzie załatwione bez problemu.
-------
23/07/2008 TomTom
Szanowny Panie ...
Zgodnie z rozmowa telefonicza, prosze o przeslanie nam w mailu zwrotnym nastepujacych danych:
- skanu lub zdjecia dowodu zakupu urzadzenia,
- kodu urzadzenia (odczyta go Pan wchodzac w Zmien ustawienia -> Sprawdz wersje - bedzie to 10 elementowy kod)
- kod produktu mapy, dostarczony na czarno-bialej plastikowej karcie.
Na podstawie tych danych technik z Holandii bedzie mogl przypisac Panu najnowsza wersje mapy.
Aby odpowiedziec na ta wiadomosc prosze kliknac w link "Aby zaktualizowac pytanie na stronie naszej pomocy technicznej, kliknij tutaj". W ten sposob zostanie Pan przekierowany do strony i poproszony o zalogowanie sie na konto TomTom, nastepnie wpisac tresc wiadomosci w oknie, ktore sie wyswietli, a pod spodem bedzie widoczna opcja dolaczenia zalacznika.
Z powazaniem
Centrum Obslugi Klienta TomTom
----------------
23/07/2008 Ja
Witam.
W ramach starań o nową wersję map podaję potrzebne informacje:
wersja aplikacji: 6.020
wersja map: v660.1219
kod produktu mapy: .........
kod urządzenia: ...........
Załączam skan faktury.
Pozdrawiam
.....
---------
01/08/2008 TomTom
Szanowny Panie,
Otrzymalismy negatywna odpowiedz od producenta, w zwiazku z czym nie zostala przypisana do Panskiego konta wyzsza wersja mapy. Wytlumaczeniem jest, iz Gwarancja Najnowszych Map jest przeznaczona tylko dla kompletnych nawigacji firmy TomTom, a nie do samego oprogramowania.
Z powazaniem,
Wsparcie Techniczne TomTom
--------
02/08/2008 Ja
Szanowni Państwo.
Jest mi bardzo przykro, że firma TomTom w ten sposób traktuje swoich klientów. Tym bardziej, że kilka dni temu otrzymałem od Państwa ankietę do wypełnienia na temat sprawności Państwa serwisu, po prostu brak mi słów. Rozumiem, że mam ją teraz wypełnić?
Zakupując produkt TomTom Navigator 6 normalnie w pudełku, otrzymałem w pakiecie przestarzałe wersje map. Spodziewałem się, że przynajmniej w okresie roku od momentu zakupu będę miał prawo do aktualizacji map, przynajmniej Polski, Czech i Słowacji, bo tylko takie mnie interesują. Było to dla mnie oczywiste.
Nie kieruję tych słów w stronę osób z bezpośredniej obsługi, tylko do kierownictwa firmy i bardzo proszę o przekazanie tego listu we właściwe miejsce.
Bardzo proszę postawić się w mojej roli - klienta, który wydał swoje pieniądze na produkt nie spełniający jego oczekiwań. Po co mi te stare mapy?
Zupełnie nie rozumiem Państwa podejścia.
To jest po prostu żenujące.
---------------------
Wiem, że na forum nie używamy brzydkich wyrazów - tyle powiem na dziś.
Pozdrawiam.
Janek