TomTom HD Traffic

  • 512 Odpowiedzi
  • 216163 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline pws31

  • 43
  • Sprzęt: TT Via 120 Live, TT XL (30 Series) TTS / 330S
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #180 dnia: Lipiec 04, 2011, 19:46:59 »
Mam następną odpowiedź, tym razem dokładnie na moje pytanie i z potwierdzeniem jakiego oczekiwałem:
"Co dotyczy HD Traffic i ogolnie serwisu LIVE w Polsce, uslugi te sa wspierane w nowych urzadzeniach, ktore maja zupelnie inne oprogramowanie niz modele 940 czy 950 LIVE.

We wszystkich nowych modelach opartych na Nav 3 (TT GO 1000 LIVE, 1005 LIVE, Via 120 LIVE, Via 125 LIVE, TT GO 820 LIVE etc) uslugi LIVE beda dzialaly w Polsce.

Jezeli wiec kupi Pan urzadzenie Via 120 LIVE w Niemczech, bedzie ono dzialalo prawidlowo rowniez w Polsce."

Poza tym zmieniono mapę na niemieckiej stronie: http://www.tomtom.com/services/service.php?id=14&tab=49

Idę jutro na zakupy :)

Pozdrawiam

PS: nieładnie ze strony polskiej TT, że wprowadzają tylko najdroższe urządzenie i nie informują, że tańsze też będą działać.

*

Offline Bankier

  • ****
  • 763
  • Sprzęt: TomTom 1015
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #181 dnia: Lipiec 04, 2011, 23:02:51 »
FB: Co do DARMOWEJ rocznej subskrypcji LIVE w produktach TomTom GO Live - tylko dla nowych urzadzen. Ci, co zakupili juz wczesniej poza granicami kraju, no niestety - trzeba kupic subskrypcje przez nasz sklep on-line.

Tu piszą jedno, a tu:
 

Połączone: [time]Lipiec 04, 2011, 23:04:08[/time]
Mam następną odpowiedź, tym razem dokładnie na moje pytanie i z potwierdzeniem jakiego oczekiwałem:
"Jezeli wiec kupi Pan urzadzenie Via 120 LIVE w Niemczech, bedzie ono dzialalo prawidlowo rowniez w Polsce."

Już nic nie rozumiem :)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 04, 2011, 23:05:26 wysłana przez Bankier »

*

Offline andgoldi

  • **
  • 121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xperia Z3 Compact
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #182 dnia: Lipiec 05, 2011, 08:32:28 »
Usługi Live działają w każdym kraju gdzie są dostępne bez względu na kraj zakupu. Wykupienie nowej subskrypcji odnosi się do urządzeń, którym subskrypcja wygasła... i tyle.

 PS. Usługi Live działają w Polsce także na urządzeniach Navigon mimo, że nie ogłaszają tego oficjalnie :ok:
Sony Xperia Z3 Compact + TomTom GPS Navigation Traffic

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #183 dnia: Lipiec 05, 2011, 09:12:25 »
Dobrze, im więcej urządzeń z Live tym więcej informacji ;)
Na allegro mały wysyp nowych Go Live ( 1000, 1005, 825 ). Zapewne nie z polskiej dystrybucji a na FB starszą że:
Te urządzenia mogą np. nie odczytywać informacj...i w języku polskim. Podczas jazdy urządzenie - samo z siebie :) - opowiada o tym, że pojawiło się nowe "zdarzenie" na drodze co wpłynie w taki i w taki sposób na dalszą jazdę. Dla cześci osób, które nie znają języków obcych to może być ograniczenie.

*

Offline pws31

  • 43
  • Sprzęt: TT Via 120 Live, TT XL (30 Series) TTS / 330S
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #184 dnia: Lipiec 05, 2011, 09:41:59 »
Dla cześci osób, które nie znają języków obcych to może być ograniczenie.[/i]

"Problemem moze okazac sie tylko polski glos. Wszystkie nowe urzadzenia maja bowiem zainstalowany tylko jeden glos (w Niemczech bedzie to weic naturalnie niemiecki) a poniewaz funcja pobierania glosow w Programie MyTomTom nie jest jeszcze w pelni gotowa, moze sie zdarzyc ze bedzie Pan mogl tymczasowo korzystac z urzadzenia wylacznie w jezyku niemieckim..."

To rowniez z oficjalnej odpowiedzi. Musze przyznac, ze Pani Iga z polskiego TT w 100% spelnila moje oczekiwania co do supportu. Jeszcze sie to nikomu nie udalo. :)

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #185 dnia: Lipiec 05, 2011, 17:47:47 »
Jakby kogoś interesowało:

Od dziś TT 1.8 dostępny w ApoStorze. Nowe mapy oraz Traffic HD :-)

*

Offline pws31

  • 43
  • Sprzęt: TT Via 120 Live, TT XL (30 Series) TTS / 330S
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #186 dnia: Lipiec 12, 2011, 09:50:28 »
Dla informacji: kupilem w koncu Via 120 Live w Niemczech. Wszystko dziala prawidlowo, HD traffic w Niemczech tez. Za tydzien jade do Polski i napisze czy w Polsce bedzie dialac, tak jak TT obiecal :) Instalacja byla z problemami (pod Vista niby zainstalowal sterowniki, ale chyba nie do konca, bo wykrzyknik byl. Deinstalacja i ponowna instalacja pomogla). Mytomtom dziala tak jak mial dzialac, zawiesza sie czasami i pisze bez powodu, zeby nie odlaczac nawigacji, bo cos robi. Ale nie sprawia wiekszych problemo.
Mapa sie "odnowila" do 870, navcore tez. Ogolnie polecam, jesli ktos choc troche rozumie niemiecki i nie chce wydawac duzo wiecej pieniedzy na Go 1000/5. Tak jak informowal TT, nie ma na razie polskich glosow (sa niby, ale nieaktywne, nie da sie ich wybrac) ale sama nawigacja ma juz teksty polskie, wiec poruszanie sie po menu nie powinno sprawiac problemow.

Update: właśnie zgrałem głosy ze starego TT One do plikow chk i vif. Potem dodałem je na nowego Via i wydaje się, że działa (po krótkim teście).
« Ostatnia zmiana: Lipiec 12, 2011, 23:17:47 wysłana przez pws31 »

*

karoalex

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #187 dnia: Lipiec 12, 2011, 12:19:27 »
Dostałem takiego maila z Angielskiego serwisu Usługi Live:

Your  TomTom LIVE Services  have nearly ended !


czy ktoś z szanownego grona posiadaczy strych modeli Go 940/950 Live , dostał jeszcze takie info ?



ps. czy może ktoś przetłumaczyć mi to na Polski język ?  :oops:
« Ostatnia zmiana: Lipiec 12, 2011, 12:33:38 wysłana przez karoalex »

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #188 dnia: Lipiec 12, 2011, 12:55:57 »
tak jakby kończyła się Tobie usługa - i zachęcają do zakupienia

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #189 dnia: Lipiec 12, 2011, 14:09:41 »
Dokładnie, zdanie mówi że: "Twoja usługa TomTom Live dobiega końca" i teraz możesz sobie ja przedłużyć o kolejne 12 miesięcy za jedyne £ 47.50 :)

*

karoalex

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #190 dnia: Lipiec 12, 2011, 14:57:28 »
Zarejestrowałem się na Angielskiej stronie , dochodzę do 2 punktu (Your details) przy zakupie usługi i po kliknięciu na "Continue" nic się nie dzieje....

- I agree with the general terms and conditions of online sales. - zaznaczyłem

*

Offline sbi

  • ****
  • 592
  • Sprzęt: 6630, Tungsten T3, N73, GO930, 5800XM, HTC Hero
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #191 dnia: Lipiec 12, 2011, 16:56:52 »
Mają jakieś problemy z serwerami. Ja też dzisiaj chciałem kupić subskrypcję map i się nie udało - w tym samym miejscu co u Ciebie, po zaakceptowaniu warunków.

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #192 dnia: Lipiec 12, 2011, 20:39:08 »
Tylko uważajcie bo moim zdanie wyrzucacie kasę w błoto. U mnie kupione na koncie UK a nie działa...

*

karoalex

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #193 dnia: Lipiec 12, 2011, 21:59:22 »
Tylko uważajcie bo moim zdanie wyrzucacie kasę w błoto. U mnie kupione na koncie UK a nie działa...

tylko zauważ że ja się do nich nie prosiłem , sami mi wysłali na moje konto zaproszenie do tej live zabawy...:wink:

Waszko - czy miałeś tą swoją navi po zakupie tej subskrypcji w DE lub w innym kraju Eu gdzie powinno to działać ?

- może karta SIM musi się aktywować w sieciach  do których jest przypisana... :mysli:

- daj komuś kto jeździ do DE lub NL  swoja navi , niech spróbuje ją zaktywować...

Połączone: Lipiec 13, 2011, 14:18:16
Waszko - Czy z polskiego konta płaciłeś za tą usługę ?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2011, 14:18:16 wysłana przez karoalex »

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #194 dnia: Lipiec 13, 2011, 23:15:35 »
Tak, z polskiego konta. I zatwierdziło. Usługa jest ale nie działa.

*

Offline Bankier

  • ****
  • 763
  • Sprzęt: TomTom 1015
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #195 dnia: Lipiec 14, 2011, 09:47:22 »
Tak, z polskiego konta. I zatwierdziło. Usługa jest ale nie działa.

Mówiłem ci, żebyś z konta UK albo DE wykupił...

*

karoalex

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #196 dnia: Lipiec 14, 2011, 12:53:34 »
Tak, z polskiego konta. I zatwierdziło. Usługa jest ale nie działa.

Mówiłem ci, żebyś z konta UK albo DE wykupił...

Bankier - mnie chodziło o polskie konto bankowe , zresztą kolega  Waszko dobrze odpowiedział  :wink:

- z polskiego konta TomTom nie da się wykupić Usługi Live , takowa nie istnieje do sprzedaży na razie... :wink:

*

Offline Bankier

  • ****
  • 763
  • Sprzęt: TomTom 1015
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #197 dnia: Lipiec 14, 2011, 14:25:33 »
- z polskiego konta TomTom nie da się wykupić Usługi Live , takowa nie istnieje do sprzedaży na razie... :wink:

Ok, ok ;)

*

karoalex

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #198 dnia: Lipiec 14, 2011, 15:44:40 »
W końcu doszedłem do ładu i składu , mogę wykupić tą Usługę Live na angielskim koncie...wszystko ładnie działa do momentu gdzie trzeba zapłacić z karty....Okey , mogę to zrobić ale jestem zdziwiony tym co usłyszałem od wsparcia technicznego TT przed chwilą , mianowicie moje Usługi Live są na moim koncie w TT dalej aktywne do 27.07.2011roku....

w swoim go 940 live ma komunikat po wejściu w Usługi Live - " Wystąpił problem z kartą SIM. Error code: 1001.

teraz mam dylemat czy związane to jest z jakąś awarią mojej karty SIM w tym urządzeniu , czy końcem tych usług...rozmawiałem z kolegą który ma ten sam model i też koniec tych usług , włączył swoją nawi / Usługi Live / Moje usługi , i miał ten sam komunikat co u mnie Error code: 1001.... wyłączył nawi i włączył ponownie , komunikat o błędzie 1001 znikł a pojawił się nowy , brak możliwości połączenia się z Usługami Live z innym błędem 465 lub coś podobnego...u mnie cały czas jest error code: 1001 , w supporcie proponował założenie karty serwisowej i wysłanie urządzenia do serwisu , co mam teraz zrobić , nie chcę wtopić 47 funtów , żeby się dowiedzieć ze mam coś z kartą...
« Ostatnia zmiana: Lipiec 19, 2011, 14:13:06 wysłana przez karoalex »

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #199 dnia: Lipiec 14, 2011, 18:32:04 »
Mam problem:
Urządzenie działało ok. Zainstalowałem My TomTom, podłączyłem urządzenie. Napisał że jest nowy nawigator do pobrania. Pobrał. Coś zaczął instalować ale za chwilę wyskoczyło że brak połączenia i przerwało. Teraz urządzenie się włącza i zawiesza :(
A My TomTom niby zajęty naprawianiem urządzenia nawigacyjnego- pobiera ale później pisze ze nie można połączyć. I tak w kółko.
Co radzicie?

*

Offline sbi

  • ****
  • 592
  • Sprzęt: 6630, Tungsten T3, N73, GO930, 5800XM, HTC Hero
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #200 dnia: Lipiec 14, 2011, 18:37:16 »
Może masz na PC jakiś program antywirusowy, firewall czy coś podobnego - może to on przeszkadza?

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #201 dnia: Lipiec 14, 2011, 18:54:30 »
Trzy komputery i problem ten sam :( Po cholerę wymyślili ten My TomTom! Było dobrze...

*

Offline Akwafan

  • **
  • 116
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TomTom
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #202 dnia: Lipiec 14, 2011, 19:35:52 »
Dokładnie - po co?!

*

Offline tomaszt

  • *
  • 59
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: GO 500
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #203 dnia: Lipiec 14, 2011, 20:34:50 »
Mam problem:
Urządzenie działało ok. Zainstalowałem My TomTom, podłączyłem urządzenie. Napisał że jest nowy nawigator do pobrania. Pobrał. Coś zaczął instalować ale za chwilę wyskoczyło że brak połączenia i przerwało. Teraz urządzenie się włącza i zawiesza :(
A My TomTom niby zajęty naprawianiem urządzenia nawigacyjnego- pobiera ale później pisze ze nie można połączyć. I tak w kółko.
Co radzicie?

Mam dokładnie te same objawy po pierwszym połączeniu z My TomTom. Po kilkudniowej wymianie korespondencji z Centrum Obsługi Klienta udało mi się wytłumaczyć na zym problem polega i doprowadzć do uznania  relamacji. Teraz  mój GO LIVE 1000 zostanie wysłany do naprawy w serwisie.
Przyłączam się tym samym do ogólnie panującej opinii na temat aplikacji My TomTom. :S :S :S

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #204 dnia: Lipiec 14, 2011, 23:34:37 »
Z tego co poczytałem problem jest na większą skalę :(
Nie obejdzie się chyba bez wymiany urządzenia na nowe...

*

Offline Bankier

  • ****
  • 763
  • Sprzęt: TomTom 1015
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #205 dnia: Lipiec 15, 2011, 11:31:18 »
Z tego co poczytałem problem jest na większą skalę :(
Nie obejdzie się chyba bez wymiany urządzenia na nowe...

Niezły początek !!! Wygląda na to, że seria Go 1000/5 chyba nigdy nie wyjdzie z fazy beta testów  :mrgreen:
Na jesień powinni przecież pokazać coś nowego/odświeżonego :)

*

Offline jansol

  • ****
  • 813
  • Sprzęt: TomTom GO 1005 LTM/HDT - iPh 8
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #206 dnia: Lipiec 15, 2011, 23:19:55 »


Niezły początek !!! Wygląda na to, że seria Go 1000/5 chyba nigdy nie wyjdzie z fazy beta testów  :mrgreen:
Na jesień powinni przecież pokazać coś nowego/odświeżonego :)
na początek to powinni się uporać z mytomtom ...

tak odejdę od tematu .... ciekawy jestem czy mapshare nie pobiera przez Live ?

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #207 dnia: Lipiec 16, 2011, 09:17:18 »
Jedyny pozytyw z tego wszystkiego to obsługa TT Polska w tej sprawie. Jeżeli nie wyjaśni się do poniedziałku mam wymianę urządzenia na nowe. Zachowali się w porządku  :ok:

*

karoalex

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #208 dnia: Lipiec 19, 2011, 14:55:31 »
Waszko -  jaki był u ciebie komunikat zanim opłaciłeś tą Usługę Live ?

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #209 dnia: Lipiec 19, 2011, 15:08:04 »
Obecnie mam błędy:
113: usługi tomtom live są niedostępne za granicą.
148: nie można połączyć się z usługami TT Live.

Z drugiej strony na nowo zakupionym Go Live 1000 też niezłe cyrki. Po aktualizacji navcore z 10.200 do 10.201 w trakcie instalowania urządzenie samo rozłączyło się z kompem. Później się zawiesiło. My TomTom ciągle ściągał pliki naprawcze i skończyło się na wymianie TT na nowy  :-|
Teraz póki co nie podłączam go do kompa...