TomTom HD Traffic

  • 512 Odpowiedzi
  • 195028 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #120 dnia: Czerwiec 16, 2011, 14:32:02 »
Jak nie będzie działać ?

Czemu miałaby nie działać ?

Ja tylko cytuje to co jest na stronie TT. Fakt że na stronie pojawia się wiele sprzecznych informacji. Raz piszę że rozszerzony Live działać będzie tylko na nowych urządzeniach
W końcu nowe urządzenie muszą się sprzedawać. ;)

Nic o Polsce nie napisali, ale zakladam, ze powinno wszystko bez problemu dzialac i zaczynam poszukiwania Tomtoma XL Live :)
Lepiej poczekać aż zacznie działać i wtedy kupować odpowiednie urządzenie.
XL Live bym sobie odpuścił ze względu na ograniczenia pamięci. Do tego pamiętam jak mi liczył trasę o długości 700km parę minut.

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #121 dnia: Czerwiec 17, 2011, 00:16:20 »
To ja też dodam odpowiedź z polskiego TT:

Rzeczywiście polscy użytkownicy moga już testować HD Traffic na terenie kraju, ale niestety nic nie wiadomo nam o HD Trafficu na starsze modele urządzeń, w tym Go 940 Live. Z tego co producent nas informował, HD Traffic ma niedługo działać oficjalnie w Polsce, ale tylko na urządzeniach z serii Go 1000 Live i Via Live. Nic nam nie wiadomo tym, żeby miało to działać na wcześniejszych modelach naszych nawigacji. Dlatego obawiam sie, że dla Go 940 Live nie będzie można tego w żaden sposób wykupić na Polskę.
Producent niestety nie podał nam żadnej daty oficjalnego wprowadzenia HD Traffic na terenie Polski. Zapewnił nas jednak, że na pewno niedługo usługa taka sie pojawi. Wszystkie te informacje dotyczyły jednak tylko urządzeń z serii Go 1000 Live i Via Live.


I komu tu wierzyć?  :O

*

Offline HP3715

  • ***
  • 393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TT GO 750 Live / ip4 + TT Europe z HD Traffic Live
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #122 dnia: Czerwiec 17, 2011, 10:41:08 »
eee tam.. jak odpala to bedzie dzialalo na wszystkim.
takie wykluczenie starszych modeli w PL oznaczalo by wykluczenie userow z europy zachodniej uzywajacych starszych modeli. inaczej tego techniczeni nie ogarna, nie TT.
na to sobie na pewno nie pozwola.

--
pozdrawiam :-)

*

Offline jansol

  • ****
  • 813
  • Sprzęt: TomTom GO 1005 LTM/HDT - iPh 8
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #123 dnia: Czerwiec 17, 2011, 19:10:35 »
mi się też tak wydaje że zadziała na wszystkich sprzętach z LIVE ... 

to tak jakby sieć komórkowa miała by nie działać na starszych modelach telefonów ?  :ohreally: 

a plotka pewnie została puszczona w ruch przez kogoś komu być może zależy na sprzedaży nowych urządzeń,albo kogoś spanikowanego siejącego zamęt wsród ludu  - to takie marketingowe działanie (oczywiście to pierwsze) ...  :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2011, 19:24:36 wysłana przez jansol »

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #124 dnia: Czerwiec 17, 2011, 22:37:49 »
Choć należy pamiętać że z technicznego punktu widzenia nie ma żadnego problemu żeby TT zrobił tak iż w danym kraju tylko dana grupa urządzeń będzie mogła korzystać z LIVE. System jest na to przygotowany od samego początku jak tylko go wprowadzono.

*

Offline Bankier

  • ****
  • 763
  • Sprzęt: TomTom 1015
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #125 dnia: Czerwiec 18, 2011, 11:03:32 »
eee tam.. jak odpala to bedzie dzialalo na wszystkim.

Raczej nie będzie. Nowe urządzenia Go 1000/1005 mają większy zasięg roamingu usług LIVE.
Więc to się pewnie nie zmieni.

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #126 dnia: Czerwiec 18, 2011, 11:58:23 »
W odpowiedzi na wiadomość informujemy iż usługa zakupiona do nawigacji GO 940 LIVE w Polsce jest nieaktywna. Natomiast działa w krajach zachodnich również we Francji gdzie została zakupiona. W związku z czym z przykrością informujemy iż usługa ta w w takiej sytuacji nie podlega refundacji.
Informujemy też iż usługi LIVE fotoradary, pogoda, HD Traffic oraz google są dostępne i działają w nawigacjach typu VIA oraz GO 1005 i GO 1000.


Nie mam jednak pewności że jak pojadę choćby do Niemiec to pójdzie. Niech to będzie przestroga dla innych. Trudno. Przeżyję  :mrgreen:
Go 940 pójdzie do szefa. A ja czekam i kupię nowe Go. Mam czas do końca lipca. Może coś nowego się pojawi. Jak nie to będzie to Go 1000 Live. Martwi mnie tylko że nie ma EPT. I oby w tym czasie przywrócili już pełną funkcjonalność...

Pd drugie- nie wiem czy czasem start HD Traffic w Polsce nie wiąże się z zakładaniem bramek i systemu VIAToll. W końcu bramek w całej Polsce będzie mnóstwo. Może w oparciu min. o to będą oceniać ruch drogowy i korki itp.
Wakacje już za pasem więc czekamy z niecierpliwością na oficjalne HD Traffic w Polsce. Potem rok testów i jedziemy na Euro 2012  :ok:
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 18, 2011, 12:04:15 wysłana przez Waszko »

*

Offline marionek77

  • 17
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TT GO5000
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #127 dnia: Czerwiec 19, 2011, 15:10:53 »
GO 1000 Live i GO 1005 Live powinny pojawić się w sierpniu tego roku w sprzedaży w Polsce.

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #128 dnia: Czerwiec 19, 2011, 18:39:37 »
Jestem w Niemczech i Live też nie działa, pomimo, że abonament ważny do listopada 2011r.

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #129 dnia: Czerwiec 19, 2011, 23:00:10 »
Jestem w Niemczech i Live też nie działa, pomimo, że abonament ważny do listopada 2011r.

Można wiedzieć jaki model i czy Live wykupiony czy dostępny z nowym urządzeniem. Dzięki.

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #130 dnia: Czerwiec 20, 2011, 08:03:11 »
Wszystko wyjaśniłem już kilka postów wyżej

GO 950 live i przypadek ananlogiczny to Twojego.


*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #131 dnia: Czerwiec 20, 2011, 12:01:10 »
Wszystko wyjaśniłem już kilka postów wyżej

GO 950 live i przypadek ananlogiczny to Twojego.

Sorry nie zauważyłem :)
Czyli chyba rzeczywiście starsze urządzenia Go 940/950 Live może nie załapały się ze względu na zasięg. Dziwne.

*

karoalex

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #132 dnia: Czerwiec 21, 2011, 17:48:51 »
Panowie , właśnie wczoraj przestał działać mi Live w moim go 940 Live , w niedzielę wieczorem jeszcze wszystko działało a w poniedziałek rano Error 1001



Połączone: Czerwiec 21, 2011, 18:03:59
Jestem w Niemczech i Live też nie działa, pomimo, że abonament ważny do listopada 2011r.

adamowy - opisz jak i gdzie przedłużałeś te usługi...

mój TT Go 940 Live też pochodzi z Francji i właśnie usługi Live wyzionęły ducha... :S

mam siostrę mieszkającą na stałe w NL i będę próbował poprzez nią to opłacić...
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2011, 18:03:59 wysłana przez karoalex »

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #133 dnia: Czerwiec 21, 2011, 18:21:42 »
Podstawowe pytanie to czy już Ci się abonament skończył czy masz dalej a nie działa?
Nie próbuj kombinować bo ja zapłaciłem i kasa umoczona. Live nie działa. Kupowałem na UK stronie.

*

karoalex

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #134 dnia: Czerwiec 21, 2011, 18:27:49 »
Podstawowe pytanie to czy już Ci się abonament skończył czy masz dalej a nie działa?
Nie próbuj kombinować bo ja zapłaciłem i kasa umoczona. Live nie działa. Kupowałem na UK stronie.

Kupując w styczniu na opakowaniu było napisane 3- miesiące gratis , po aktywowaniu w Usługach Live była podana data sierpniowa jako czas ważności tychże usług...a działało do wczoraj...

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #135 dnia: Czerwiec 21, 2011, 18:43:21 »
Czasem piszą iż zmiana oprogramowania do 9 psuje właśnie Live. I tak się zastanawiam czy profilaktycznie nie wrócić do 8.xx i sprawdzić :-|
Druga opcja jest taka że po prostu Live Ci się skończył, ale nie kombinowałbym jeśli masz konto w Polsce. Poczytaj mój przypadek to zrozumiesz dlaczego :)

http://uk.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/13356/?locale=en_GB

Błąd 1008 po aktualizacji GO x40 LIVE Error 1008 after updating GO x40 LIVE

Jeśli do GO x40 LIVE wersja aplikacji 9.054, system GO może już nie być w stanie odbierać LIVE Services. If you updated your GO x40 LIVE to application version 9.054, your GO may no longer be able to receive LIVE Services. GO nie może nawiązać połączenia do sieci naszego dostawcy (błąd 1008). Your GO can not connect to the network of our provider ( error 1008).

Mamy nową wersję aplikacji 9,058 rozwiązać ten. We have released a new application version 9.058 to solve this.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2011, 18:49:14 wysłana przez Waszko »

*

karoalex

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #136 dnia: Czerwiec 21, 2011, 19:00:24 »
Waszko - moja wersja navcoru to od początku właśnie 9.058

do niedzieli wieczór byłem w NL i działało pięknie , w poniedziałek z rana startowałem w trasę i już było nie aktywne...

kolega u którego kupowałem w sklepie ten model go 940 Live powiedział że i tak długo mi to działało , bo innym już się wcześnie powyłączało...raczej nie wierzę że z powodu tego ze mam konto w PL nie da się tego aktywować...tym bardziej że ktoś na forum PDA już przedłużał te usługi w takim samym modelu zakupionym we Francji...

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #137 dnia: Czerwiec 21, 2011, 19:03:33 »
Zgadza się, Kolega adamowy i ja. I ani jemu ani mnie nie działa :(
Poczytaj jego wypowiedzi.

*

karoalex

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #138 dnia: Czerwiec 21, 2011, 20:03:53 »
Zgadza się, Kolega adamowy i ja. I ani jemu ani mnie nie działa :(
Poczytaj jego wypowiedzi.

Waszko

adamowy

może zbierzemy do kupy wszystkie doświadczenia z aktualizacją Usługi Live w naszych TT go 940/950 Live w jednym osobnym temacie , niech każdy opisze jak aktualizował i co z tego wynikło...

może jest ktoś komu się udało ? 

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #139 dnia: Czerwiec 21, 2011, 20:09:11 »
Nowsze Go 1000/1005 Live z fabrycznym update'm działają w Polsce. Starsze niby też.
Problemy występują natomiast po zakupie usługi live. Moim zdaniem póki nie będzie oficjalnie w Polsce możliwości zakupu, nie ma na co liczyć na razie w temacie. Kolega kupował we Francji, ja w UK i nie hula :(
Najgorsze jest o że jemu nawet w Niemczech...
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2011, 20:21:13 wysłana przez Waszko »

*

karoalex

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #140 dnia: Czerwiec 21, 2011, 20:14:14 »
W tym temacie prosiłbym o opisanie Swoich lub w 100% sprawdzonych u innych doświadczeń z aktualizacją Usługi Live na starszych urządzeniach TT Go 940/950 Live...zakupionych w PL lub np. we we Francji w których usługa Live była aktywna na 3 lub więcej miesięcy w promocji zakupowej.

Z góry dzięki za pomoc :wink:

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #141 dnia: Czerwiec 21, 2011, 20:25:22 »
Na pewno działało zaraz po zakupie i aktywacji na 3 miesiące bo widziałem status połączony.
Obecnie brak połączenia:
Założyłem konto na UK. Przypisałem moje urządzenie do niego.
Wykupiłem usługę LIVE Services UK + abroad - 12 months pre-paid. Zapłacone.
I niestety chwile łączy z serwerem a później wychodzi do mapy. Po kolejnym kliknięciu komunikat: nie można połączyć z usługami TomTom Live. Odczekaj i spróbuj ponownie. Error code: 148/113.
Nie da się też w ustawieniach MyTomTom wpisac ani loginu ani hasła.

Według TomTom Polska:
Rzeczywiście polscy użytkownicy moga już testować HD Traffic na terenie kraju, ale niestety nic nie wiadomo nam o HD Trafficu na starsze modele urządzeń, w tym Go 940 Live. Z tego co producent nas informował, HD Traffic ma niedługo działać oficjalnie w Polsce, ale tylko na urządzeniach z serii Go 1000 Live i Via Live. Nic nam nie wiadomo tym, żeby miało to działać na wcześniejszych modelach naszych nawigacji. Dlatego obawiam sie, że dla Go 940 Live nie będzie można tego w żaden sposób wykupić na Polskę.
Producent niestety nie podał nam żadnej daty oficjalnego wprowadzenia HD Traffic na terenie Polski. Zapewnił nas jednak, że na pewno niedługo usługa taka sie pojawi. Wszystkie te informacje dotyczyły jednak tylko urządzeń z serii Go 1000 Live i Via Live.


W odpowiedzi na wiadomość informujemy iż usługa zakupiona do nawigacji GO 940 LIVE w Polsce jest nieaktywna. Natomiast działa w krajach zachodnich również we Francji gdzie została zakupiona. W związku z czym z przykrością informujemy iż usługa ta w w takiej sytuacji nie podlega refundacji.
Informujemy też iż usługi LIVE fotoradary, pogoda, HD Traffic oraz google są dostępne i działają w nawigacjach typu VIA oraz GO 1005 i GO 1000.



*

Offline HP3715

  • ***
  • 393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TT GO 750 Live / ip4 + TT Europe z HD Traffic Live
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #142 dnia: Czerwiec 22, 2011, 22:25:36 »
jak kupowalem w niemczech i dzialalo w wiekszosci krajow europejskich..
jedyne problemy jakie mialem to te przy wymianie urzadzen... zawsze trzeba kasowac w hotline 'stare' konto powiazane z mailem by uzyc maila do nowego urzadzenia.
--
pozdrawiam :-)

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #143 dnia: Czerwiec 22, 2011, 22:59:55 »
Witam.
Jestem "nowicjuszem" na tym forum, ale morze mój przypadek kogoś za interesuje.
 A więc:
W tamtym roku, jako jeszcze laik w tej dziedzinie i nie świadom zagadnienia „LIVE kontra POLSKA" Zakupiłem na naszym poczciwym allegro urządzenie Tom Tom GO 950 w wersji LIVE!(Jak potem wywnioskowałem z menu to z Francji)
Po odpaleniu wszystko śmigało jak ta lala - pogoda HD traffic a google to było coś pięknego!!!
Zaznaczam, że ze sprzętem podróżowałem tylko i wyłącznie po Polsce głównie Wrocław, konin, Poznań, Trójmiasto, Elbląg
Wszystko było super, ale...
Urządzenie od nowego się dość często wieszało głównie przy starcie systemu. Więc postanowiłem je po około pół roku użytkowania za reklamować.
Skontaktowałem się z TT i wysłałem sprzęt do serwisu.
Tamci wymienili soft i oddali, ale chyba nawet nie sprawdzili, bo po odpaleniu zawołał o ustawienia poczym jak wcześniej się zwiesił.
Po następnej próbie się udało od palić i wszystko działało tak samo (LIVE też)
Ale z racji tego, że urządzenie dalej się wieszało to je ponownie za reklamowałem.
Tym razem wymienili mi całe urządzenie.
Gdy przyszło, okazało się, że owszem się już nie wiesza, ale NIE DZIAŁA LIVE
Gdy zadzwoniłem do TT z tym problemem to powiedzieli mi, że LIVE w Polsce nie działa.
A jak im powiedziałem, że Na tamtej jeździłem półmroku i LIVE działało w Polsce bez problemu to powiedzieli, że to nie możliwe i że oni nawet nie mają wsparcia technicznego na LIVE w Polsce.
I co ja mam z tym fantem zrobić?
Załączam kilka fotek z tym, co mi się wy świetla...


Połączone: Czerwiec 22, 2011, 23:14:42
A ostatnio się zastanawiam czy jej nie wymienić na GO 1000 albo 1005 i co ciekawe to byłem wczoraj w media markt w toruniu i rozmawiałem z kierownikiem.
Powiedział mi że oczywiście nie mają i nie mieli nigdy na stanie żadnego tomtoma z LIVE ale teraz ma zamówione kilka sztuk 1000 i 1005 z LIVE i mają być 1go albo 4 golipca i ma w nich działać LIVE w Polsce!!!!!!!!!!
A to już coś :proud:
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2011, 23:14:42 wysłana przez Mundzio10 »

*

Offline HP3715

  • ***
  • 393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TT GO 750 Live / ip4 + TT Europe z HD Traffic Live
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #144 dnia: Czerwiec 23, 2011, 08:53:35 »
hehe u mnie bylo podobnie, zdazalo sie, ze live dzialalo w PL. zazwyczaj dzien, dwa po wjechaniu do kraju, potem juz nie...
generalnie w PL Live oficjalnie nie dziala, wiec ciesz sie z miesiecy z live (a w zasadzie jego malej czesci chili pogody, googla itp) ;) i czekaj na uruchomienie uslugi w PL.
gdybysmy wiedzieli jak toto odpalic to pewnie polowa forum jezdzila by dzis z Live po PL.
--
pozdrawiam :-)

*

Offline Bankier

  • ****
  • 763
  • Sprzęt: TomTom 1015
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #145 dnia: Czerwiec 23, 2011, 10:17:53 »
Nowsze Go 1000/1005 Live z fabrycznym update'm działają w Polsce. Starsze niby też.
Problemy występują natomiast po zakupie usługi live.

A ja mam taką teorię spiskową :)
Mnie się wydaje, że TT "uszczelnił" usługi LIVE, w związku ze zbliżającą się komercyjną premierą usługi w PL. Dopóki działało testowo to nikt się nie przejmował że działa na starszych TT np. 940.
Jak pamiętacie TT przy premierze zapowiadał roaming LIVE (przy premierze) tylko na nowych urządzeniach Go1000/5. TT pewnie płaci operatorom za każde urządzenie z LIVE...

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #146 dnia: Czerwiec 23, 2011, 13:22:31 »
Możesz mieć rację bo niedawno gdzieś czytałem że TomTom zmieniał serwery odnośnie Live. I teraz ludzie min. w Anglii mają problemy z tymi usługami. Co do Polski. mam nadzieje że nastąpi to wkrótce :) Pierwszy termin obstawiam w połowie lipca. Wtedy też kończy się promocja Kasa Wraca na urządzenie Go 1000/Go 1005. NA FB piszą też że ma być wtedy jakaś aktualizacja nowych urządzeń jeśli chodzi o Navcore.

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #147 dnia: Czerwiec 23, 2011, 14:29:48 »
Wróciłem do Polski.

Jestem trochę zawiedziony, ponieważ byłem przekonany, że live w niemczech powinien działać. Znajdował jakąś tam sieć ale był napis "brak połączenia" Jak wybrałem np. pogodę, to wyskakiwał albo błąd 148 albo 113 i info, że "usługa niedostępna za granicą"

Jak wykupiłem live to dostałem po polsku maila, takiego jak niżej:

Złożyli Państwo zamówienie na następujące artykuły:
 
   
Ilość  Artykuł  Cena jednostkowa  Łączna kwota 
 1   LIVE Services France + abroad - 12 months   € 49.95   € 49.95 
SUMA:   € 49.95 

Instrukcje dotyczące korzystania z usług LIVE

Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby aktywować nową subskrypcję usług LIVE:
Włącz urządzenie
Dotknij mapy, aby otworzyć menu główne.
Dotknij opcji Zmień ustawienia
Dotknij opcji Moje konto TomTom
Zaloguj się na swoje konto TomTom
Gratulacje! Możesz już korzystać z nowej subskrypcji usług LIVE.


*

karoalex

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #148 dnia: Czerwiec 23, 2011, 15:14:29 »
Wróciłem do Polski.

Jestem trochę zawiedziony, ponieważ byłem przekonany, że live w niemczech powinien działać. Znajdował jakąś tam sieć ale był napis "brak połączenia" Jak wybrałem np. pogodę, to wyskakiwał albo błąd 148 albo 113 i info, że "usługa niedostępna za granicą"

Jak wykupiłem live to dostałem po polsku maila, takiego jak niżej:

Złożyli Państwo zamówienie na następujące artykuły:
 
   
Ilość  Artykuł  Cena jednostkowa  Łączna kwota 
 1   LIVE Services France + abroad - 12 months   € 49.95   € 49.95 
SUMA:   € 49.95 

Instrukcje dotyczące korzystania z usług LIVE

Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby aktywować nową subskrypcję usług LIVE:
Włącz urządzenie
Dotknij mapy, aby otworzyć menu główne.
Dotknij opcji Zmień ustawienia
Dotknij opcji Moje konto TomTom
Zaloguj się na swoje konto TomTom
Gratulacje! Możesz już korzystać z nowej subskrypcji usług LIVE.

adamowy - zapraszam do tematu związanego z wykupem Usługi Live...

http://pdaclub.pl/forum/tomtom/aktualizacja-uslugi-live-na-tt-go-940950-live-rozne-doswiadczenia/

podrążymy dalej to zagadnienie razem z kolegą Waszko
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2011, 23:21:35 wysłana przez karoalex »

*

karoalex

Odp: TomTom HD Traffic
« Odpowiedź #149 dnia: Czerwiec 23, 2011, 15:32:38 »
Wróciłem do Polski.

Jestem trochę zawiedziony, ponieważ byłem przekonany, że live w niemczech powinien działać. Znajdował jakąś tam sieć ale był napis "brak połączenia" Jak wybrałem np. pogodę, to wyskakiwał albo błąd 148 albo 113 i info, że "usługa niedostępna za granicą"

Jak wykupiłem live to dostałem po polsku maila, takiego jak niżej:

Złożyli Państwo zamówienie na następujące artykuły:
 
   
Ilość  Artykuł  Cena jednostkowa  Łączna kwota 
 1   LIVE Services France + abroad - 12 months   € 49.95   € 49.95 
SUMA:   € 49.95 

Instrukcje dotyczące korzystania z usług LIVE

Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby aktywować nową subskrypcję usług LIVE:
Włącz urządzenie
Dotknij mapy, aby otworzyć menu główne.
Dotknij opcji Zmień ustawienia
Dotknij opcji Moje konto TomTom
Zaloguj się na swoje konto TomTom
Gratulacje! Możesz już korzystać z nowej subskrypcji usług LIVE.

każdą usługę można reklamować w Unii , więc twój przypadek jak najbardziej nadaje się do rzecznika praw konsumenta , zgłoś się do rzecznika w swoim lub najbliższym mieście a on już poinstruuje co zrobić w tym przypadku...

żadna firma (nawet TomTom) nie stoi ponad prawem w Unii...jeżeli pobrali pieniądze to ma ci to działać jeżeli nie to jest to wyłudzenie i nadaje się do prokuratora...

napisz czy w całym cyklu zamówienia zostałeś poinformowany o tym że usługa może nie działać , bo coś tam coś tam...np. bo jesteś z PL albo że w twoim modelu już to nie działa , albo nie ma wsparcia dla starszych modeli ?

adamowy - czy to jest jakaś tajemnica w jaki sposób przedłużałeś te usługi... opisz ten cały proces , jak i gdzie przedłużałeś te usługi...ale tak dokładnie , nie po łebkach... :wink:

1. gdzie został zakupiony twój model lub z jakiego kraju pochodzi (zakładam że z Francji) ?
2. czy Usługi Live były aktywne od początku ?
3. czy posiadałeś wcześniej Polskie konto z którego pobierałeś np. MapShare , chodzi o to że urządzenie było przypisane do Polskiego konta i tu może być problem...
4. czy zlikwidowałeś Polskie konto i założyłeś nowe na Francuskiej stronie TT ?
5. na jakim koncie się logowałeś a na jakim wykupiłeś Usługi Live ?
6. czy wykupywałeś te Usługi Live będąc w PL i wchodząc na obcojęzyczną stronę (np. Francuską)

drążę temat na FB i jak coś wydrążę to poinformuję innych... :wink:

tak odpowiedzieli na zadane pytania w temacie na FB :

Cytuj
TomTom Polska - w nawigacji masz kartę sim - umowy są podpisywane przez oddziały TomTom z operatorami, którzy działają na ich terenie. Sprawdzimy w poniedziałek, ale na zdrowy rozum wykupujesz dostęp do tej usługi w kraju, z którego pochodzi karta sim.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 23, 2011, 15:42:56 wysłana przez karoalex »