Tom Tom 5 - czy będzie działać na MIO 169 ?

• 4 Odpowiedzi
  • 1024 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Czerwiec 20, 2006, 18:57:32 »
Witam! Jestem zielony w tych sprawach  i nie mąciłbym specjalnie gdybym znalazł jednoznaczną odpowiedź..
Planuje zakup MIO 169. Wcześniej testowałem MIO 168 z Tom Tom'em - jednak GPS w tym urządzeniu jest trochę cienki. Z tego co się dowiedziałem, to w modelu 169 jest znacznie lepiej - i tu pojawił się problem bo na stronie TomTom nic nie pisze, że pracuje on na MIO 169 :(
Jak jest z tym w końcu naprawdę - bo na forum widziałem posty, że działa..
Z góry dziękuję za odpowiedź!

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

• 6498
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 20, 2006, 20:11:45 »
Będzie działać.
Pewnie TomTom nie podaje referencji do Mio, bo w Europie Zachodniej i na innych kontynentach większość modeli Mio jest sprzedawana z preinstalowanymi mapami. I nie są to mapy TomToma.

« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 20, 2006, 21:50:28 »
Na pewno będzie działać :!:
Mój znajomy ma właśnie Mio 169 i TomTom śmiga rewelacyjnie. Wiem, bo kiedyś, nim jeszcze dorobiłem się własnego pocket'a, pożyczyłem od niego kilka razy ten zestawik i miałem okazję sprawdzić jego działanie. Tak więc nie masz się czego obawiać... :D

« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 21, 2006, 09:14:28 »
Cytat: "Moi"
Będzie działać.
Pewnie TomTom nie podaje referencji do Mio, bo w Europie Zachodniej i na innych kontynentach większość modeli Mio jest sprzedawana z preinstalowanymi mapami. I nie są to mapy TomToma.

Znaczy na stronie TomTom'a jest podane (http://www.tomtom.com/products/features.php?ID=109&Language=1), że pracuje on z Mio, ale tylko z modelami Mio 168, Mio A701, stąd powstało moje pytanie, bo niebardzo by mnie cieszyło wydanie kilkuset złotych na program, z którego niemógłbym korzystać..

No cóż - tak więc pozostało mi tylko kupić :)