PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => TomTom => Wątek zaczęty przez: frembud w Grudzień 31, 2006, 11:36:27
-
nie znalazlem podobnego zagadnienia, dlatego prosze o pomoc. Moja firma zakupila nam 10 zestawow tt6 PL/CZ/HU/SL do naszych urzadzeń palm TX z sys palm os. przy aktywacji na stronie ttcode.com osiem programów aktywowalo ię bez problemu, natomiast dwa po wprowadzeniu prawidlowego kodu produktu i kodu urządzenia wygenerowalo kod aktywacyjny, ktory powprowadzeniu nie jest przyjmowany jako prawidlowy. aktywować na innym urządzeniu nie można ,(kod urzadzenia), zadzwonić nie ma gdzie, strona pomocy tomtom na zadany problem nie odpowiada. czy ktoś z was ma pomysl jak to rozwiązać
-
najprosciej jest zwrocic sie do sprzedawcy. Zreszta na stronie tomtoma podany jest tez numer (pomoc w jez polskim). Teraz w okresie miedzyswiatecznym moga nie dzialac, ale w ogolnosci odpowiadaja dosc szybko
-
rozmawiałem ze sprzedawcą, jego kanał kontaktu jest taki sam- meil do tomtoma. on nie spodkał się z takim problemem. suport raz odpisał ze nie umie po polsku, następnie magdalena odpisała myląc odbiornik gps z urzadzeniem, na pytanie wysłane 21.12 do tej pory nie mam konkretnej odpowiedzi. nie znalazłem nigdzie telefonu do pomocy technicznej a w szczególności po polsku
-
Polski
Numer telefonu +48 22 34 91 598
Godziny otwarcia od poniedziałku do piątku 09:00 to 16:00 CET'
Masz prawo do pomocy technicznej, dzwon.
http://www.tomtom.com/support/index.php?Language=9&query=numer+telefonu&FID=3932
-
dzięki wielkie