Mapy v845 zapłacone a aktualizacja niemożliwa (TT730)

  • 2 Odpowiedzi
  • 1169 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mapy v845 zapłacone a aktualizacja niemożliwa (TT730)
« dnia: Marzec 13, 2010, 12:39:49 »
Witam wszystkich,

Posiadam TT730 (zainstalowana wersja map 840). Kupilem roczna aktualizacje map - platnosc przyjeta wszystko pozornie OK. Jednak aktualizacja map poprzez TomTom Home jest niemozliwa-komunikat, ze Twoje urzadzenie jest aktualne. Jedynie poprawki MapShare i QuickFix sa wrzucane na liste pozycji mozliwych do aktualizacji. Zglosilem sprawe do supportu. Pani stwierdzila, ze nowa mapa jest przypisane prawidlowo do mojego konta wiec wina lezy na pewno po stronie wlaczonego firewalla lub programu antywirusowego. Oczywiscie wylaczenie jednego i drugiego niczego nie zmienilo. Kolejne porady z supportu to totalne sformatowanie urzadzenia i wgranie od poczatku navcore (wczesniej procedura sprawdzenia poprawnosci pamieci flash - brak bledow). Ta operacja rowniez nie przyniosla rezultatow. Odpowiedz supportu, ze urzadzenie trzeba do nich wyslac. Mam wrazenie ze to wina TT Home - w listopadzie jak byl upgrade map do wersji v840 z tego samego kompa na tym samym laczu update poszedl bez problemu. Sprawdzilem nawet na innym komputerze i rowniez komunikat, ze nie znaleziono pozycji do aktualizacji.

Czy ktos mial podobny problem i rozwiazal go bez wysylania urządzenia do serwisu?

Pozdrawiam
Inwestor2000

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: Mapy v845 zapłacone a aktualizacja niemożliwa (TT730)
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 13, 2010, 16:11:43 »
A dobrze sprawdziłeś konto itp.? Czy w TT Home dobrze jesteś zalogowany, czy na stronie TT to samo urządzenie i czy numer dobry wpisany.
Może tu jest problem.
Sprawdź na stronie TT w swoim profilu czy wszystko jest ok.
Pierwszy raz słyszę o czymś takim.

*

Offline pawel_w

  • *
  • 56
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: aktualnie Navroad nr350, AM 5.1
Odp: Mapy v845 zapłacone a aktualizacja niemożliwa (TT730)
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 13, 2010, 19:05:14 »
JA się właśnie zniesmaczylem moim nowym tomkiem 750. Kupiony, oczywiscie mapa nieaktualna, a skorzystac z gwarancji najnowszej mapy sie nie da bo wypisuje ze mam najnowszą. Do supportu zglosilem. Mam całą liste co mam zrobić aby udowodnić że mówie prawde: kilka zrzutów ekranowych ma wyslac, zdjecie dowodu faktury. W sumie chyba z 7 czynnosci (zdjec) mam zrobic i wyslac i wtedy rozpatrzą czy mam racje. Załamka. Kurna niedość, że wina nie moja, to jeszcze musze udawadniać, że nie jestem wielbłądem.