Wysłałem reklamację do supportu TT Polska.
Połączone: Marzec 04, 2013, 10:40:56
Dziś otrzymałem poniższą odpowiedź:
Szanowny Panie Robercie,
Otrzymaliśmy w piątek 1 marca ok godziny 15 informacje od producenta, iż w nawigacjach obsługiwanych przez TomTom HOME mapa powinna ukazać się w tym tygodniu.
Stanie się tak ze względu na fakt, iż producent posiada dla tych urzadzeń kilka systemów plików w mapach, które obejmują zakres całej Europy. Do tej pory użytkownicy mogli spotkać mapy o nazwach: Western & Central Europe 2GB, Europe 2GB oraz Europe over 2GB, których system plików był odmienny dla każdej nawigacji obsługiwanej przez TomTom HOME. W chwili obecnej system ten zostanie zunifikowany to jednej nazwy: Europe i dlatego też w przypadku uszkodzenia jednego urządzenia będzie Pan mógł korzystać z subskrybcji na innym urządzeniu obsługiwanym przez TomTom HOME. Ze względu na ten fakt producent nie był w stanie opublikować mapy w zeszłym tygodniu i dlatego też mapa będzie Panu zaoferowana w ciągu kilku najbliższych dni.
Za zaistniałą sytuację w imieniu producenta serdecznie przepraszamy.
Mam nadzieję, iż przekazane powyżej wskazówki będą pomocne w rozwiązaniu opisywanego przez Pana zagadnienia.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny pod numerem: ( 22) 349 15 98. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 16.00.