potwierdzam u mnie na 1005 czasami się zdarza że kilka razy coś aktualizuje.
Robię tak jak Tczuba do skutku.... aż TT ma dość ....
Co do podłączania to robię to dwa trzy raz w tygodniu to nie wiem czy to rzadko ....
Może cache trza wyczyść co jakiś czas ?
Ja też tak miałem i pisałem do wsparcia technicznego i odpisali mi żeby zrobić: Przywróć oprogramowanie urządzenia nawigacyjnego, korzystając ze strony MyDrive Connect. tzn.: https://pl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/7295/kw/czerwony%20krzyz
Nie wiem dlaczego Tomtom o tym nie informuje, ale po przywróceniu oprogramowania pobrało mi navcore 12.072, a wcześniej miałem 12.071. Ma ktoś navcore 12.072?
Zrobiłem reset tak jak radziłeś. Pojawiło się nowe oprogramowanie 12.072 z datą kompilacji 2015-02-27.
Niestety poprawek dalej mi nie pobiera.
I jeszcze jedna sprawa. Nie wiem czy zauważyliście, ale w GO1005 przy wyznaczeniu trasy dłuższej od 1000km program w czasie jazdy nie pokazuje odległości do celu.
Dotyczy menu w wersji u dołu. Wszystko działa poprawnie w wersji bocznej, ale jestem przyzwyczajony do dolnego.
Przerabiałem to w ubiegłych latach podczas dalszych wypraw i nawet zgłosiłem dwa lata temu do supportu TT.
Otrzymałem zalecenia, że można na razie przestawić menu na boczne i czekać na poprawkę do programu, a wystarczyłoby zamiast "godz" wstawić "h", gdyż zwyczajnie brakuje miejsca na umieszczenie obok siebie odległości i czasu dojazdu.
Niestety ostatnia wersja 12.072 nadal ma ten błąd.
Słabo podchodzą do uwag klientów niestety