Dlaczego TomTom Nav.5 nie istaluje sie?KOD OBSŁ. 85010014 ??

• 8 Odpowiedzi
  • 1373 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Sierpień 14, 2006, 18:00:26 »
witam. mam asusa A636N/POL   i do tego powazny poroblem gdyż nie moge zainstalowac na nim tomtoma(sciaglem narazie 2 i jest to samo). wszystko niby dobrze ale w momencie przezucania plików na pocketa wyskakuje błąd windowsa. nadmienie ze w activeSync ciagle widnieje czerwony wykrzyknik ze program napotkał problem  Kod obsługi: 85010014  . tak to wszystko gra pliki przezyca i sie synchronizuje. jestem kierowca autobusu i potrzebuje tego programu bo podobno jest najlepszy. z góry dzieki za pomoc i czekam z niecierpliwościa...pozdrawiam. Damian

*

Offline kwieto

• 2785
Re: Dlaczego TomTom Nav.5 nie istaluje sie?KOD OBSŁ. 8501001
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 14, 2006, 20:42:14 »
Cytat: "nestidamian"
witam. mam asusa A636N/POL   i do tego powazny poroblem gdyż nie moge zainstalowac na nim tomtoma(sciaglem narazie 2 i jest to samo). wszystko niby dobrze ale w momencie przezucania plików na pocketa wyskakuje błąd windowsa. nadmienie ze w activeSync ciagle widnieje czerwony wykrzyknik ze program napotkał problem  Kod obsługi: 85010014  . tak to wszystko gra pliki przezyca i sie synchronizuje. jestem kierowca autobusu i potrzebuje tego programu bo podobno jest najlepszy. z góry dzieki za pomoc i czekam z niecierpliwościa...pozdrawiam. Damian

Po pierwsze - Asus o ile mi wiadomo nie dziala na Palm OS?
Po drugie - skontaktuj sie ze sprzedawca i wymien plyty instalacyjne, a jesli to nie pomoze - skontaktuj sie z supportem firmy TomTom.
Ludzie zazdroszczą ci nie tego, że coś zrobiłeś, ale tego że ci się chciało to zrobić.

*

Offline jas_pik:: Janusz Piwiński

• 7793
    • https://www.facebook.com/mediapik/
  • Sprzęt: Athena &amp iPhone
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 14, 2006, 20:57:28 »