Zdrapka 12 miesięcy - aktualizacja

  • 6 Odpowiedzi
  • 4942 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline kataryniarz

  • 42
  • Sprzęt: Carminat Live
Zdrapka 12 miesięcy - aktualizacja
« dnia: Luty 27, 2015, 18:35:14 »
W kolejnym sklepie usłyszałem, że w/w zdrapka nie będzie już w sprzedaży (informacja od producenta) - ktoś wie dlaczego i co ją zastąpi?

Odp: Zdrapka 12 miesięcy - aktualizacja
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 05, 2015, 12:00:37 »
Hmm, faktycznie ciężko coś takiego obecnie znaleźć w sklepach internetowych.
W odwodzie pozostaje sklep online TomTom:
https://www.tomtom.com/pl_pl/drive/maps-services/maps/selector/
Niestety cena nie powala ale może czasem są jakieś promocje.


Sprzęt:
TT GO 6000, TT Go Mobile (Android), Xiaomi Mi4c

*

Offline sbi

  • ****
  • 592
  • Sprzęt: 6630, Tungsten T3, N73, GO930, 5800XM, HTC Hero
Odp: Zdrapka 12 miesięcy - aktualizacja
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 06, 2015, 10:44:01 »

*

Offline kataryniarz

  • 42
  • Sprzęt: Carminat Live
Odp: Zdrapka 12 miesięcy - aktualizacja
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 06, 2015, 15:42:54 »
Zamówiłem w jeszcze innej firmie (mieli ostatnie sztuki). Ciekawe czy to chwilowe braki, czy też zostanie jedynie oficjalny kanał z ceną +50% drożej.

Odp: Zdrapka 12 miesięcy - aktualizacja
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 13, 2018, 09:01:53 »
Cześć
Kupiłem jakiś czas temu zdrapkę aktualizującą mapy Tomtom takiego typu czyli aktualizującej wszystkie urządzenia. Rok temu z takiej korzystałem zadziałała(aktualizacja poprzez TomTom Home - urządzenie Carminat Live), w tym roku przy próbie pojawia się komunikat "Wprowadzony kod aktywacji jest prawidłowy, ale powiązany z nim produkt nie jest obsługiwany przez ten typ urządzenia lub wersję zainstalowanej w nim aplikacji. Zainstaluj najnowszą wersję aplikacji urządzenia poprzez kliknięcie opcji ''Aktualizuj urządzenie'' w menu głównym. Następnie ponownie wprowadź kod aktywacji." Oczywiście wszystko co możliwe jest poaktualizowane, na zdrapce też nie ma żadnego "Valid till". Zgłosiłem na pomoc Tomtom ale od prawie miesiąca ma status Research więc straciłem trochę wiarę w odpowiedź(co swoją drogą trochę zniechęca do kupna w przyszłości urządzeń TomTom)..  Miał ktoś podobny problem i udało się to naprawić? Albo może jest jakiś numer telefonu pomocy TomTom?
 

*

Offline jansol

  • ****
  • 813
  • Sprzęt: TomTom GO 1005 LTM/HDT - iPh 8
Odp: Zdrapka 12 miesięcy - aktualizacja
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 13, 2018, 12:01:18 »
na infolinie dzwoniłeś ?

Odp: Zdrapka 12 miesięcy - aktualizacja
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 13, 2018, 19:49:32 »
Ślepy jestem, dopiero teraz namierzyłem gdzie jest telefon do nich :) Spróbuję w tygodniu.
EDIT:
Po kontakcie telefonicznym, okazało się, że pojawiają się ostatnio jakieś problemy z tymi zdrapkami, musiałem wysłać kod+info jaki typ mapy i dowód zakupu i pani mi przedłużyła mapę.
« Ostatnia zmiana: Październik 20, 2018, 16:08:33 wysłana przez domel82 »