hmm co to jest HR i jak sie robi to wiem, i wiem również ż w aktualnym przypadku wykonać sie go nie da. brick i tyle.
Czytałem conieco o tej metodzie właśnie shortpin.
ale teraz mam kilka pytań.
-w poniższym linku jest to mniejwiecej przedstawione
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=654299 ale: czy plik SDDL który jest tam podlinkowany mam ściagnąć i będzie dobry??
-jaki rom byście polecali do tośki najbardziej żebym teraz wgrał, no i taki który by się napewno dał wgrać (jesli juz jakis polecacie to link do downladu by sie przydał. fajnie by był właśnie z klawiaturka toshiby, która była możliwa do obsługi palcami w przeciwieństwie do oryginalnej WM. No i stabliność rzeczjasna i jakis w miare zauktualizowany. Nie znam się na tym kompletnie więc wole zapytać. Co do języka polskiego - no nie wymagam (wiem ze na forum chyba jest dostępny właśnie spolszczony rom), ale przydałby się. Po angielsku raczej sobie dam rade z obsługą.
-nie bardzo rozumiem z tym połaczeniem tych dwóch pinów, mam to połaczyć na "stałe" (tzn na cały czas flashowania telefonu, bo raczej na stałe do użytkowania telefonu to raczej rozumiem że nie

, czy jedynie do zresetowania telefonu. Nie ma tego konkretnie okreslonego w powyższym linku więc wole zapytać, zebym czegos nie spieprzył.
no i mówiecie ze linki do tego są na forum, cóz szukałem czegoś konkretnego odnośnie wspomianej sytuacji ale nie umiem wyszukać. Poprostu nie bardzo znam fachowego języka co i jak nazwać żeby dobrze wyszukać.
bardzo bym prosił w miarę możliwości o podawanie jakichs linków, zlitujcie sie nad człowiekiem hehe.
no i bardzo proszę o pomoc.
No i wielkie dzięki jakby ktos ładnie był w stanie opisać jak to wszystko zrobić najlepiej krok po kroczku w jezyku polskim.