Będzie można realizować gwarancję w Polsce :-)

  • 13 Odpowiedzi
  • 1992 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline rednaxelA

  • 18
  • Sprzęt: G900 -> TG01
Będzie można realizować gwarancję w Polsce :-)
« dnia: Luty 17, 2010, 13:50:25 »


http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,82011,7566924,Smartfony_Toshiby_wracaja_do_Polski__TG01_juz_za_miesiac.html


<...>  Toshiba Mobile wraca na nasz rynek.
W połowie marca 2010 w sklepach pojawi się Toshiba TG01 <...>
Sugerowana cena detaliczna Toshiby TG01 wyniesie ok. 2000 zł (za telefon bez umowy i simlocka).  :E

Ciekawa cena :-D ale zasadniczo to dobra wiadomość!

*

Offline olsztyniak

  • *
  • 67
  • Sprzęt: aktualnie -  HTC Desire Z, TG01
Odp: Będzie można realizować gwarancję w Polsce :-)
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 17, 2010, 14:29:37 »
Cena pewnie zostanei zweryfikowana :mrgreen: ale fakt, wiadomość bardzo dobra, jeszcze jakby wypuścili fixa naprawiającego problem z rozmowami, a może wyjdzie wraz z telefonem? :mrgreen:

*

Offline rednaxelA

  • 18
  • Sprzęt: G900 -> TG01
Odp: Będzie można realizować gwarancję w Polsce :-)
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 17, 2010, 14:53:37 »
Polski ROM na pewno tez wyjdzie - może będzie już z nowym radiem...

*

Offline xander122

  • ****
  • 514
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: e52
Odp: Będzie można realizować gwarancję w Polsce :-)
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 17, 2010, 16:59:17 »
jestem ciekaw jak będzie wyglądać cena tg01 na allegro,gdyż 2 dni temu kupiłem telefon i jestem ciekaw czy strać czy zarobie na jego kupnie

*

Offline yo

  • ****
  • 971
  • Sprzęt: fajny Leo, galaxy tab p1000
Odp: Będzie można realizować gwarancję w Polsce :-)
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 18, 2010, 09:50:25 »
to może wypuszczą też K01...
end of fear
yo is here

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Będzie można realizować gwarancję w Polsce :-)
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 18, 2010, 11:42:25 »
k01 to nie tak szybko. dlamnie chyba sprzed idealny ale jak ma miec taki kiepski support to ja podziekuje. chyba ze sie cos ruszy z tg01 to moze po czesci pujdzie z k01

edit

milenijny  post  :banan:  :mrgreen:
« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2010, 12:02:12 wysłana przez virusotron »
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline lool3k69

  • *
  • 79
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC One
Odp: Będzie można realizować gwarancję w Polsce :-)
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 25, 2010, 01:10:20 »
No proszę jaka miła informacja  :wink: Sam jednak sprzedałem swoją TG01 bo za dużo rozmów telefonicznych wykonuję. Ciekaw jestem jak będzie wyglądała sprawa romów. Najciekawszym rozwiązaniem byłyby urządzenia z preinstalowanym 6.5 a później niech wrzucą update do 6.5.3. Trzymam kciuki Panie i Panowie- niech się zacznie to co powinno już dano temu  :evil:

*

Offline Szakalabombas

  • ***
  • 366
    • Silesiarock.pl - Portal śląskiej społeczności muzycznej
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S2
Odp: Będzie można realizować gwarancję w Polsce :-)
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 26, 2010, 16:45:00 »
Złe wieści, Toshiba zwolniła chyba całą polską obsługę help-desk'u :( haha

Cytuj
Drodzy Zenon DROŻDŻOWA

Dziękujemy za skontaktowanie Toshiba Mobile Communications.


Toshiba wciąż nie ma informacji availlable do klientów i poprawiają nasze wsparcie i sprzedaży w celu zapewnienia najwyższej jakości dla użytkowników Toshiba w Polska.


Prosimy o kontakt z nami w celu uzyskania pomocy i używania numer znajduje się w polu tematu dla wszystkich zapytań.

Z pozdrowieniami,

Richard G

Toshiba Mobile Communications,

T: 008000 505 2006 - Międzynarodowe bezpłatny numer telefonu
T: 0044 207 111 0990 - skorzystaj z tej liczby, jeśli kraj nie pozwala na bezpłatny numer telefonu
E: customer_operations@toshiba.co.ukThis communication is from Toshiba Information Systems (UK) Ltd, a company registered in England and Wales with Company Number 918861, whose registered address is at Toshiba Court, Weybridge Business Park, Addlestone Road, Weybridge, Surrey KT15 2UL, England.

This email (including any attachments) is intended only for the recipient(s) named above. It may contain confidential or privileged information. If you are not the intended recipient, please do not read, distribute, copy or otherwise use this communication or the information in it.

This email may also contain technical information which is subject to export control requirements under applicable laws and regulations. You must ensure you comply with all applicable export control requirements in force from time to time when using or distributing the information contained in this email. Any views or opinions expressed in this email may be solely those of the author and are not necessarily those of Toshiba Information Systems (UK) Ltd. If you have received this communication in error, please notify us by email (helpdesk@toshiba-tiu.co.uk) or by telephone (+44 (0)1932 841600) and then delete the email and any copies of it.
Powered by S5PV310 Exynos 4210™

*

Offline xander122

  • ****
  • 514
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: e52
Odp: Będzie można realizować gwarancję w Polsce :-)
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 26, 2010, 17:45:49 »
no to kolega Richard się rozpisał.lol.potem się dziwimy że produkty toshiby są tak niedopracowane skoro maja takich leni w firmie :mysli:

*

Offline Szakalabombas

  • ***
  • 366
    • Silesiarock.pl - Portal śląskiej społeczności muzycznej
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S2
Odp: Będzie można realizować gwarancję w Polsce :-)
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 26, 2010, 18:09:24 »
Ale poczekaj, od razu po tym mailu dostałem drugiego... Pytałem o tą akcje właśnie dotyczącą dystrybucji produktów w Polsce i o naszego fixa audio, poczytajcie sobie (troszkę to obaliło dotychczasowe wieści):

(oczywiście Zenon to nie ja, czysta fikcja) :)

Cytuj
Drogi  Zenonie,
 
Dziękujemy za kontakt z Toshiba Mobile Communications.
 
* czy informacje podawane w mediach
o powrocie Toshiby na rynek Smartphonów w Polsce sa prawdziwe? Czy Toshiba
planuje a najblizszym czasie rozpoczac sprzedaz swoich mobilnych produktów na
terenie Polski?
 
Informacje o powrocie Toshiby na rynek jest spowodowany wprowadzeniem nowego produktu- TG02 lecz jeszcze nie posiadamy informacji kiedy będzie dostepny w Polsce.
 
*Czy oznaczaloby to mozliwosc realizacji gwarancji na telefony
toshiba na terenie polski?
Natomiast w kwestii gwarancji cały czas mozna reperowac urządzenia w Polsce.
 
Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A,
Taneczna 18c,
02-829 Warszawa,
Poland
+48 22 545 88 31
 
* Co z obiecana przez firme aktualizacja
oprogramowania usuwajaca blad fatalnej jakosci rozmów w telefonie TG01? Czy
mozna sie spodziewac ze kiedys to sie pojawi?
Na dzień dzisiejszy nie posiadamy informacji kiedy pojawi się nowy update dla TG01 w polskim jezyku.
 
Mam nadzieję, że nasze informacje mają znaleźć przydatne. Prosimy o kontakt w celu uzyskania dalszej pomocy i korzystania z numerem referencyjnym w tej dziedzinie dla wszystkich zapytań.
Z wyrazami szacunku,
 

Toshiba Mobile Communications,
 
T: 008000 505 2006 - International free phone number
T: 0044 207 111 0990 - Please use this number if your country does not support the free phone number
E: customer_operations@toshiba.co.uk

 

 
www.toshiba-europe.com/mobile

    
 

This communication is from Toshiba Information Systems (UK) Ltd, a company registered in England and Wales with Company Number 918861, whose registered address is at Toshiba Court, Weybridge Business Park, Addlestone Road, Weybridge, Surrey KT15 2UL, England.

This email (including any attachments) is intended only for the recipient(s) named above. It may contain confidential or privileged information. If you are not the intended recipient, please do not read, distribute, copy or otherwise use this communication or the information in it.

This email may also contain technical information which is subject to export control requirements under applicable laws and regulations. You must ensure you comply with all applicable export control requirements in force from time to time when using or distributing the information contained in this email. Any views or opinions expressed in this email may be solely those of the author and are not necessarily those of Toshiba Information Systems (UK) Ltd. If you have received this communication in error, please notify us by email (helpdesk@toshiba-tiu.co.uk) or by telephone (+44 (0)1932 841600) and then delete the email and any copies of it.

Co ja z tego wnioskuję? Że jeśli pojawi się jakaś poprawka naprawiająca audio to będzie to poprawiony ROM w języku polskim, wnioskuję też że na polskich półkach nie pojawi się TG01 w Marcu ale TG02 w bliżej nie określonym terminie. Ciekawostką jest, że jednak można realizować gwarancję na TG01 w Polsce.

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A,
Taneczna 18c,
02-829 Warszawa,
Poland
+48 22 545 88 31
« Ostatnia zmiana: Luty 26, 2010, 18:12:54 wysłana przez Szakalabombas »
Powered by S5PV310 Exynos 4210™

*

Offline xander122

  • ****
  • 514
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: e52
Odp: Będzie można realizować gwarancję w Polsce :-)
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 26, 2010, 18:25:55 »
tak tylko jak wyjdzie tg02 to toshiba oleje starszych userów którzy posiadają tg01 i zaczną się zajmować swoim nowym modelem(o ile w ogóle zaczną) a co do tej gwarancji czy będą serwisować wszystkie toshiby mam tu na myśli orange uk??

*

Offline olsztyniak

  • *
  • 67
  • Sprzęt: aktualnie -  HTC Desire Z, TG01
Odp: Będzie można realizować gwarancję w Polsce :-)
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 28, 2010, 09:27:11 »
hmm, no ale zaraz, chwila, stop, ze tak powiem :mrgreen: gdzie można realizować gwarancję? :O

*

Offline Szakalabombas

  • ***
  • 366
    • Silesiarock.pl - Portal śląskiej społeczności muzycznej
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S2
Odp: Będzie można realizować gwarancję w Polsce :-)
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 28, 2010, 11:07:12 »
hmm, no ale zaraz, chwila, stop, ze tak powiem :mrgreen: gdzie można realizować gwarancję? :O

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A,
Taneczna 18c,
02-829 Warszawa,
Poland
+48 22 545 88 31

Czytaj uważnie cały wątek...
Powered by S5PV310 Exynos 4210™

*

Offline olsztyniak

  • *
  • 67
  • Sprzęt: aktualnie -  HTC Desire Z, TG01
Odp: Będzie można realizować gwarancję w Polsce :-)
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 28, 2010, 19:08:01 »
ok, wybacz, najciemniej pod latarnią - kto by zwracał uwagę na pogrubienie :E