Odgrzewam kotlecika, bo kupiłem niedawno Nexusa 7 3G i postanowiłem oddać Della do naprawy z tytułu rękojmi (był kupowany na fakturę, rękojmia jest ważna rok od daty zakupu, w innym przypadku można reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową - 2 lata od daty zakupu, byle nie z gwarancji!). Powody - migotanie ekranu i brak polskiej klawiatury (czysty system, mimo że spolszczony, nie ma PL klawiatury). Oczywiście usterki zauważyłem tydzień temu (mamy ograniczony ustawowo czas na zgłoszenie awarii od jej wykrycia), zażądałem odstąpienia od umowy.
Oczywiście sprzedawca może się podjąć naprawy, ale oczywiście serwis nie świadczy już żadnego wsparcia i odesłali ekspertyzę, zgodnie z którą sprzętu naprawić się nie da - a to zmusza sprzedawcę do odstąpienia od umowy (teoretycznie może jeszcze wydać Wam inny, wolny od wad egzemplarz, ale skąd go teraz weźmie...).
Jakby coś to pozostały mi po przygodzie z Dellem ładowarka samochodowa i przewód USB - mogę je korzystnie odstąpić
![wink :wink:](https://pdaclub.pl/forum/Smileys/pdaclub/wink.gif)