Lenovo A3000 problemy ze slotem 2G/3G

  • 1 Odpowiedzi
  • 3240 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline vladymir

  • ****
  • 610
  • Płeć: Mężczyzna
    • Laboratorium Energii Subtelnych
  • Sprzęt: Prestigio 5517, Lenovo A3000-H
Lenovo A3000 problemy ze slotem 2G/3G
« dnia: Czerwiec 26, 2016, 09:07:31 »
I jeszcze o moim nowym nabytku: Lenovo A3000-H ma system Dual-SIM. Jeden ze slotów obsługuje 2G/3G , drugi tylko GSM/EDGE. Karta Play'a włożona w slot 2G/3G czyni go kapryśnym, tablet łatwo gubi zasięg. Zdarza mu się trzymać sygnał przez 3-4 godziny, po czym się wylogowuje bez żadnej wyraźnej przyczyny. Dodatkowo każde włączenie lub wyłączenie transmisji danych też powoduje natychmiastowe wylogowanie tabletu z sieci. Co jeszcze ciekawsze poza obszarem miejskim zjawisko to nie występuje, tablet pewnie się loguje i pewnie trzyma sieć. Wniosek, że coś nie tak z sygnałem 1800 MHz (bo głownie taki jest w większych miastach, na obszarach otwartych przeważa 900 Mhz).
Moja karta Playa jest z roku 2013, podobnie jak sam tablet. Kupiłem go w stanie zrootowanym, z odblokowaną możliwością wykonywania połączeń głosowych.
W drugim slocie (GSM/EDGE) karta działa bez zarzutu, tablet błyskawicznie znajduje sieć i nie gubi jej.
Czy ktoś z Forumowiczów miał ten problem i wie, jak go rozwiązać?
"Komputer służy do ułatwienia pracy, której bez niego wcale by nie było" - Prawo Murphy'ego

*

Offline vladymir

  • ****
  • 610
  • Płeć: Mężczyzna
    • Laboratorium Energii Subtelnych
  • Sprzęt: Prestigio 5517, Lenovo A3000-H
Odp: Lenovo A3000 problemy ze slotem 2G/3G
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 01, 2016, 16:10:03 »
Sprawa rozwiązana - potrzebna była nowsza karta SIM (stara była z roku 2012). Temat do zamknięcia :-)
"Komputer służy do ułatwienia pracy, której bez niego wcale by nie było" - Prawo Murphy'ego