SE p910i i Update Service nie działa

  • 2 Odpowiedzi
  • 948 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SE p910i i Update Service nie działa
« dnia: Grudzień 25, 2005, 11:32:26 »
Witam.
Ściągnąłem aplikację Update Service II ze strony SE, instalacja przebiegła poprawnie.
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=pl&lc=pl&ver=4000&template=ps1_1_3_1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10183&fid=21839
 
Podczas kolejnych kroków po uruchomieniu programu zatrzymuję się na komunikacie "Nie podłączono podstawki biurkowej" zaraz po wybraniu typu złącza znajdującego się w telefonie i po demonstracji że trzeba wyłaczyć, wyciągnąć SIM itd. Cały problem polega na tym, że ta podstawka podłączona jest (DSS-25), z powodzeniem instaluję aplikacje w telefonie, synchronizuję itp. Przełączałem porty USB, wyłaczałem firewalle, zabezpieczenia, próbowałem różnych kombinacji czasowo/zdarzeniowych i nic. Czy Wam ten program działa? Ewentualnie czy są jakieś kruczki dotyczące tej aplikacji?
System operacyjny to Windows XP Home.


--
pozdrawiam

Marcin

*

Offline bret

  • *****
  • 1964
SE p910i i Update Service nie działa
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 25, 2005, 18:16:38 »
Wygląda na to że nowa wersja jest jeszcze jakoś niedorobiona - bo o takim samym problemie informują inni użytkownicy P910. Pobrałeś aktualną wersję Flash Playera Macromedii? Choć to i tak chyba nie zmieni sytuacji. Sugeruję trochę poczekać. SE zmienił oprogramowanie SEUS prawdopodobnie dlatego że poprzednia wersja umożliwiała debranding telefonu (usunięcie tych wszystkich zmian w ROM dodawanych przez niektórych operatorów do sprzedawanuych przez nich telefonów).

SE p910i i Update Service nie działa
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 09, 2006, 15:38:42 »
Witam. I poprzednia wersja i ta obecna chyba faktycznie są niedorobione. Ja radzę sobie tak : doprowadzam do komunikatu "nie podłączono......", wchodzę w Menedżer zadań-procesy i zakańczam proces "mRrouterRuntime.exe". Tu prawdopodobnie leży przyczyna w błędzie oprogramowania, że podczas aktualizacji sam nie zamyka tego procesu. Po zamknięciu tego procesu wznawiam aktualizacje i przynajmniej u mnie jest cacy :), choć brakuje mi tu informacji czy jest dostępna nowa wersja, tak jak to było poprzednio na stronie. Teraz robi się to w ciemno i nie wie czy są jakieś zmiany, dopóki nie uruchomi się ponownie telefonu, żeby to sprawdzić. Jak na dzień wczorajszy nie ma nowego oprogramowania niż te , które było dostępne na stronie przed jej zmianą.