W takim razie, pobierz nowe
sterowniki do stacji USB oraz
PC Suite. Oczywiście, nie potrafię w ciemno powiedzieć czy na CD nie masz najnowszych dostępnych wersji, ale jest to dość wątpliwe. Zaktualizuj (lub przeinstaluj) sterowniki stacji dokującej (bo, mam nadzieję, zainstalowałeś ją?), odinstaluj aktualnie posiadaną wersję PC Suite, zainstaluj tę ściągniętą ze strony SE. Będziesz musiał mieć skonfigurowanego Nortona - to powinno być łatwe, bo przy pierwszej próbie połączenia powinien wykryć nowy program próbujący się łączyć i zapytać czy ma zezwolić czy zablokować (BTW: to już powinieneś mieć za sobą - o ile Norton działa prawidłowo). W razie czego, czasowo wyłącz Nortona na czas prób - przynajmniej będzie wiadomo co powoduje problem.
Gdy już będziesz mieć wszystko poinstalowane, a telefon wciąż nie będzie widziany, to wtedy wejdź we właściwości mRoutera (klik prawym klawiszem myszy na ikonę w trayu systemowym, wybierz z menu Properties - o ile dobrze pamiętam) i w wyświetlonym okienku sprawdź na jakim porcie COM działa stacja dokująca. Następnie wejdź w Panel sterowania (Windows! nie telefon) -> Phone Monitor Options. I tam sprawdź czy ten sam port COM, co wcześniej sprawdzony, jest zaznaczony jako "enabled" i ew. "reserved". Jeśli nie, zaznacz właściwy port i powinno działać.
A co do Bluetooth: moim zdaniem jest wygodniejszy, ale niektórzy mają z tym tyle samo problemu co z USB (albo nawet i więcej).