programy na 9300i

• 19 Odpowiedzi
  • 3189 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline macu

• 10
programy na 9300i
« dnia: Czerwiec 04, 2006, 23:45:04 »
Witam
Na wstepie lojalnie informuje ze jestem zupelnie zielony w dziedzinie PDA.
Interesuje mnie Nokia 9300i.
Nie mam jednak pojecia jakiego rodzaju aplikacje mozna pod nia zainstalowac. Czy moge np. uzywac na niej gadu-gady, skype'a, cos a'la Word, jakis program do ogladania filmow.
jak w praktyce sprawdzaja sie takie wynalzaki?
Czy np. taka 9300i moze w jakims stopniu zastapic mi laptopa w czasie 3-miesiecznych wakacji?
z gory dzieki

*

Offline bret

• 1964
programy na 9300i
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 05, 2006, 01:09:08 »
Z wymienionych zastosowań nie ma tylko możliwości użycia Skype. Jedyną taką usługą jak na razie jest Barablu (nie mam pojęcia jak to się sprawdza w praktyce).

Gadu Gadu można używać w kliencie Jabbera (konieczne konto na serwerze Jabbera i zarejestrowany na tymże serwerze transport GG).

Filmy można obejrzeć w SmartMovie (również z napisami).

Pliki Worda można przejrzeć i edytować np. w Documents To Go (również Excela). Podobno w najnowszej wersji wersji poprawili obsługę Unicode w Word To Go, więc powinno być mniej problemów z polskimi znakami (do tej pory dało się odpalić dokument z polskimi znakami, ale tylko w jednej wybranej - i wcześniej zainstalowanej w komunikatorze - czcionce). Excel To Go podobno ma wciąż z tym problem.

Jak to się sprawdza? W sumie z podanych zastosowań najgorzej sprawdza się oglądanie filmów. Tak panoramiczne proporcje wyświetlacza po prostu się do tego nie najlepiej nadają (jeśli chcesz zobaczyć jak to wygląda, to poszukaj w moich postach - gdzieś (niestety, nie pamiętam w tej chwili, gdzie) umieściłem zrzut z bety Core Pocket Media Player na 9300, w innych playerach wygląda to tak samo). Oczywiście, da się oglądać, ale po prostu kadr jest dość mały (nie ma mowy o prawdziwie pełnym ekranie).