Problem z połączeniem (synchronizacją) w 9500

  • 2 Odpowiedzi
  • 1307 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Adamerso

  • :)
  • ******
  • 4139
  • Płeć: Mężczyzna
  • abonent czasowo niedostępny
  • Sprzęt: Oneplus 9 pro + Teclast T50 PRO + Jornada 728 :))
Problem z połączeniem (synchronizacją) w 9500
« dnia: Październik 17, 2006, 22:22:55 »
Witam dział symbian  :D

Jako świeżo upieczony posiadacz 9500 (pomimo faktu uprzedniego posiadania 9210 i 9210i) mam już mój pierwszy problem  :E

Otóż nie mogę się połączyć z Nokia PC Sync - W rejestrze Nokii mam info "Podczerwień: Drugie urządzenie na podczerwień nie rozpoznaje tych danych"
dodam, że łączę się przez USB, w ustawieniach na PC mam ustwawione USB, a w 9500 mam "typ połączenia: przewodowe"


więc nie wiem skąd on sobie wymyślił tą podczerwień ;/



w narzędzia-panel sterowania-połączenia-poł.przewodowe mam wybrane "połączenie PC Suite"


miał ktoś podobny problem lub wie jak to zsynchronizować? :(

*

Offline Adamerso

  • :)
  • ******
  • 4139
  • Płeć: Mężczyzna
  • abonent czasowo niedostępny
  • Sprzęt: Oneplus 9 pro + Teclast T50 PRO + Jornada 728 :))
Problem z połączeniem (synchronizacją) w 9500
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 17, 2006, 22:44:25 »
już się udało :)
problem był taki:
po instalacji Nokia Pc suite wetknąłem 95 do usb i nie wykrył sterów (musiało się wtedy zaznaczyć "nie monituj ponownie o instalację sterowników dla tego urządzenia". Zainstalowałem driver od kabelka usb i zreinstalowałem nokia pc suite. Opcja łączenia przez USB była, ale sterów od 95 nie instalowało :) Wlazłem we właściwości systemu - sprzęt - 9500 - aktualizuj - automatycznie i dalej już się zainstalowało. podłączenie/odłączenie i już sam chciał się synchronizować :)

*

Offline bret

  • *****
  • 1964
Problem z połączeniem (synchronizacją) w 9500
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 17, 2006, 22:46:12 »
Odznacz zaznaczenie (jeśli jest) przy podczerwieni w Nokia Connection Manager (klik prawym klawiszem myszy na ikonie PC Suite w trayu systemowym -> Zarządzanie połączeniami). Sprawdź czy firewall przypadkiem nie blokuje takiego połączenia (jeśli używasz, to spróbuj tytułem testu wyłączyć na chwilę i wtedy odpal PC Suite). Zaktualizuj PC Suite, jeśli tego nie robiłeś.

Przyznam że z podobnym problemem się nie zetknąłem. Ja używam Win XP Pro z SP2 i jak do tej pory nie miałem z PC Suite żadnych problemów.

Edit: widzę że już po problemie :).