Nokia 6670 - brak odczytu plików amr i midi

• 7 Odpowiedzi
  • 1139 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Grudzień 20, 2005, 13:12:10 »
Witam...

Na wstępie....
Jestem od 2 dni posiadaczem N6670. Wiec jestem zielony jeśli chodzi o prace telefonu i aplikacji na symbianie.

Wczoraj zainstalowałem odtwarzacz Ultra mp3 . NIespodobał mi sięzabardzo, więc po chwili został odinstalowany. Po tym fakcie zauważyłem iżpliki typu amr i midi porzestały być widoczne dla mojego telefonu. Jedyne co widzi i odtwarza moj telefon to pliki mp3.

Być moż podczas odinstalowywania odtwarzacza , zostały odinstalowane kodeki?? i jest to tylko kwestia zainstalowania aplikacji???

Próbowałem zainstalować ponownie ultra mp3 , ale niestety efekt był nieznieniony, a tego rodzaju pliki są dalej niewidoczne

Proszę o pomoc w tej sprawie...

*

Offline bret

• 1964
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 21, 2005, 03:42:35 »
Jest to swego rodzaju metoda brute force :), ale najprościej chyba po prostu sformatować telefon. Będzie jak ze sklepu - co oznacza że zostaną skasowane wszystkie dane użytkownika i ustawienia. Będziesz musiał ponownie skonfigurować telefon i zainstalować używane aplikacje - i w tym momencie sugerowałbym zrobienie pełnego backupu w PC Suite. Posiadając taką kopię bezpieczeństwa, w przypadku pojawienia się podobnych problemów, wystarczy ją przywrócić.

« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 22, 2005, 22:53:48 »
To format a phone on power on (useful for phones which are unable to boot the system) turn phone off, press and hold the green (talk) key on the left + number 3 on the keypad + the * key and then turn the phone back on.

Sorki...ale czy ja dobrze zrozumizlem....

Przy wylaczonym telefonie wcisnac jednocześnie

Zielona słuchawke + numer 3 + * ???

Bo niestety jesli dobrze rozumiem,to ta kombinacja niedziala.....poprostu telefon sie nie sformatował  

ale znalazlem taka metode formatu

http://my-symbian.com/7650/faq/showquestion.php?faq=4&fldAuto=8